جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

برنامه های فرهنگی سپاه پاسداران در قالب سند راهبردی ۱۰ساله است

به گزارش  پل نگارسردارمرتضی کشکولی  ظهر امروز در جلسه شورای  فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد اظهار داشت:  امیدواریم  با کمک همه مسئولان راه پرپیچ و خم رفع مشکلات استان طی شود و ظرف مدت دو سال به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه در این مدت ۵ ساله ۶۲ هزار و ۷۰۶ کتاب فروخته شده است تصریح کرد:  با راه‌اندازی  کتاب فروشی ستارگان آسمان در سال ۹۴ تا سال گذشته ۷هزار و ۵۰۰ عنوان  کتاب در این کتاب فروشی چاپ شده است.

وی با بیان اینکه در سپاه پاسداران یک سند راهبردی ۱۰ ساله در حال اجرا است ادامه داد: در گام دوم  این سند پیش برندگی توسط سپاه و بسیج اجرا می‌شود به این معنی که سپاه و بسیج   همچون لوکوموتیو در مسائل فرهنگی پیش برنده باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در پیش برندگی سند راهبردی ۱۰ ساله سپاه،  ۶ قرارگاه  فعالیت دارند که یک قرارگاه آن اعتلای  فرهنگ عمومی و سبک زندگی است.

فرمانده  سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: بسیج  نقش پیش برنده دارد و پشت سر دولت‌ها نمی‌ایستد بلکه نقش هم افزایی و پیش برنده دارد.

وی بیان کرد: در ۶ ماهه اول امسال ۱۶۷ سری جهیزیه توسط سپاه استان به زوج‌های جوان  نیازمند اهدا شده است.

کشکولی عنوان کرد:در راستای ترویج سبک زندگی سه مرکز مشاوره  در شهرستان‌های بروجرد، پلدختر و خرم‌آباد به  زوج‌های جوان خدمت  ارائه می‌دهند که در ۶ ماهه اول امسال هزار و ۷۳ مورد مشاوره انجام می شود.

وی یادآور شد::۳ هزار و ۷۵۵ نشست امربه معروف و نهی از منکر، برپایی ۴۲ نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب، راه‌اندازی ۱۱ مدرسه و همچنین تشکیل  ۸۱۶ شورای امربه معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مقاومت سپاه پاسداران در سراسر استان از دیگر برنامه‌های سپاه استان در رابطه با سبک زندگی و فرهنگ عمومی بوده است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *