سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳

مردم قادر نیستند برنج ایرانی کیلویی ۵۰هزار تومان خریداری کنند/نظارت بر بازار معمولان بیشتر شود

حجت الاسلام حسن رضایی امام جمعه معمولان در گفتگو با خبرنگار بیان روز با اشاره به خلا نظارت بر بازار معمولان اظهار کرد:امروز انصاف به عنوان یک چراغ راه برای کاسبان و بازاری های ما باید باشد.

وی بیان کرد:نباید با موج سواری بر افزایش قیمت های بی دلیل بازار را ملتهب و مشکلات معیشتی مردم چند برابر کنیم.

امام جمعه معمولان تاکید کرد:فعالیت ادارات نظارتی شهرستان پلدختر بر قیمت سیمان، لبنیات، برنج و میوه در معمولان بیشتر شود.

وی با اشاره به وعده وزیر صمت برای کاهش قیمت برخی لبنیات وسیمان گفت:اقدام دولت در تنظیم بازار ارزشمند هست ولی نظارت مستمر و هدفمندی بر بازار نیست که این چنین برنامه ها در میدان عمل با کمی وکاستی اجرایی می شود ولی متولیان نظارتی به دقت باید نظارت کنند وبا متخلفین برخورد کنند.

رضایی افزایش قیمت برنج ایرانی باعث تمایل مصرف کننده به برنج خارجی می شود افزود: برنج ایرانی و محلی هر کیلو ۵۰ هزار تومان عرضه می شود که بیشتر خانواده ها با توجه به مشکلات معیشتی قادر به خرید برنج داخلی نیستند.

وی افزود:در این شرایط برای مردم  نظارت بر قیمت برنج در بازار ضرورت دارد و تامین برنج سهمیه ای درخواست می شود.

وی افزود:با توجه به آغاز سال تحصیلی و فصل کشت پاییزه ادارات نظارتی شهرستان برقیمت لوازم التحریر ، پوشاک و نهاده های کشاورزی اعم از بذر ، سم و کود شیمیایی نظارت کنند.

امام جمعه معمولان با بیان اینکه بازار بر مکانیسم عرضه و تقاضا تنظیم می شود عنوان کرد:بنابراین هرجا کمبود کالایی اتفاق بیفتد اداره صمت در تامین و توزیع به موقع اقدام و از همه مهمتر نظارت بر بازارکه ضرورت دارد توسط گشت مشترک به صورت مستمر توسط اداره صمت ، تعزیرات و اتاق اصناف انجام گیرد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *