پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

اجتماع عظیم یوم‌الله ۱۳ آبان در لرستان برپا می‌شود

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو  پل نگار، اظهار داشت: ۱۳ آبان روز مقابله با استکبارستیزی و روز اعلام انزجار ملت ایران از جنایت های استکبار است که در این روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید امام(ره) و شهادت تعدادی از دانش آموزان رخ داده است.

وی افزود: هر ساله ملت ایران در این روز با حضور در راهیپمایی ۱۳ آبان خشم و نفرت خود را علیه استکبار و در راس آن آمریکا فریاد می زنند اما طی دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به شکل دیگری برگزار شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته سازمانی، برگزاری مراسم ۱۳ آبان در هر شهر براساس رنگ بندی اعلام شده برگزار می شود به طوری که در شهرهای زرد و آبی، مراسم راهپیمایی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، در شهرهای نارنجی و قرمز نیز به صورت اجتماع در محل و یا میادین برگزار می شود البته برگزاری این مراسم در نهایت با تصمیم ستاد کرونای هر شهرستان صورت می گیرد.

حجت الاسلام غلامی عنوان کرد: در خرم آباد نیز این مراسم راس ساعت ۱۰ صبح در مصلی الغدیر با مراسم سخنرانی، اجرای سرود و برنامه های دیگر برگزار می شود.

وی گفت: در کنار برگزاری مراسم ۱۳ آبان، برپایی ایستگاه سلامت برنامه ریزی شده که تیم هایی بتوانند در این مراسم خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

چادر بیشترین محبوبیت بین بانوان دارد/تیر دشمن با چاشنی حجاب به سنگ خورد

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان در گفتگو با پل نگار با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *