چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳

رزمایش بزرگ مقابله با بحران سیلاب در لرستان برگزار می شود

به گزارش  پل نگاربه نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب لرستان، حمیدرضا کرم وند اظهار داشت: نخستین رزمایش بزرگ آموزشی تمرینی صنعت آب و برق جنوب غرب کشور  با مشارکت شرکت های صنعت آب و برق استان های لرستان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه و حضور گروه عملیاتی این استان ها در لرستان برگزار می شود.

وی افزود: از آنجا که استان های جنوب غربی همواره در معرض تهدیدهای طبیعی از جمله سیل بوده، بنابراین لزوم آمادگی بیشتر در دستگاه های خدمت رسان حیاتی آب و برق برای مقابله با سیل ضروری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: مقدمات برگزاری رزمایش در سطح جنوب غرب فراهم شده تا موجب افزایش توانمندی برای مقابله هوشمندانه در برابر سیل باشد.

کرم وند خاطرنشان کرد: بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه های آمادگی و مقابله، ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه های صنعت آب و برق، تمرین هماهنگی بین سایر سازمان ها و مردم، تمرین خدمت رسانی به مراکز اسکان اضطراری، ایجاد مهارت و اعتماد به نفس در همکاران و شناسایی نقاط ضعف و قوت، مبادله دانش و تجارب بین اعضای شرکت کننده در رزمایش، برآورد کیفی و کمی تجهیزات و امکانات از مهم ترین اهداف مورد نظر اجرای رزمایش است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *