شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

تمرکز دولت سیزدهم بر سلامت و معیشت مردم است/تاثیر دیپلماسی بر قدرت ملی ایران

به گزارش  پل نگارهمایون رهبران در گفتگو با خبرنگار پل نگار اظهار داشت: دولت سیزدهم در شرایطی روی کار آمد که  طی سالها در دولت قبلی مشکلات روی هم انباشته شده بود اما با حضور این دولت، کار جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات آغاز شد.

وی افزود: دولت جدید ابتدا با اولویت قرار دادن سلامتی مردم، تلاش های بسیار فراوانی را برای تسریع در امر واکسیناسیون انجام داد به طوری که در کمترین زمان، جمعیت بالایی از کشور در برابر کرونا واکسینه شدند.

وی افزود: همچنین سفرهای استانی رئیس جمهور، نقطه امیدبخشی برای مردم است که اینگونه رئیس جمهور با حضور در بین مردم به مشکلات رسیدگی می کند و دغدغه رفع آنها را دارد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در دولت قبل، مذاکرات تنها دستاوردی بود که نتیجه هشت سال مذاکرات همین مشکلات امروز شد و به جای تکیه بر اقتصاد مقاومتی، بر اقتصاد برجامی تمرکز و تلاش کردند تا القا کنند توافق صورت گرفته و مشکلات به دنبال برجام برطرف می شود.

رهبران عنوان کرد: تمرکز دولت سیزدهم بر سلامت و معیشت مردم است که طی این سه ماه به خوبی نشان داده شده است البته در برنامه ریزی هایی که صورت گرفته قطعا شاهد بهبود وضعیت در بخش های مختلف خواهیم بود.

وی بیان کرد: در اواخر دولت قبل تلاش شد تا با جهش و افزایش حقوق ها مشکلاتی برای دولت بعدی ایجاد شود اما خوشبختانه برنامه ریزی ها به گونه ای است که مشکلات برطرف گردد و طی این سه ماه شاهد کارنامه خوبی از دولت هستیم.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در بُعد سیاست خارجی نیز در این دولت از موضوع اقتدار وارد شده اند که این می تواند عزت و اقتدار کشور را در این بخش دو چندان کند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *