جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

‍ الگو و فرهنگ بسیجی محورمقاومت در دنیا تبدیل شد

به گزارش  پل نگار،سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس به همراه جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج با حضور در سپاه ناحیه پلدختر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت:فتوای امام ره به عنوان تکلیف باعث شد سد محکم بسیج مقابل دشمن شکل بگیرد.

وی بیان کرد:صف مستحکم بسیج با شاکله بصیرت و ولایت مداری توانست در برهه های مختلف از کیان انقلاب اسلامی دفاع کنند و اجازه ندادند که یک وجب خاک دست دشمن بیافتد.

کاظمی با بیان اینکه ۷۴کشور در دوران دفاع مقدس مقابل صف بسیج وسپاه صف آرایی کردند افزود:ما چون در درون کشور هستیم شاید احساس نکنیم ولی از بیرون این عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر به چشم می خورد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس تاکید کرد:اخلاص بسیج و تبعیت از امام ره و مقام معظم رهبری نبود شاید امروز شاهد طلیعه چله دوم انقلاب نبودیم، بحمدالله سرعت پیشرفت کشور هم نیز بیشتر خواهد شد.

وی گفت:بسیج در هر قشری از جامعه برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی سازماندهی شده و در واقع با اطاعت از ولی فقیه زمان و اعتقاد راسخی که داریم که این حکومت در انتها به امام زمان عج می رسد.
وی تصریح کرد :امروز به عنوان یک بسیجی در مجلس برای منافع امت اسلامی قانون گذاری و نظارت بر قوانین انجام می شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با بیان اینکه حزب الله لبنان بر اساس فرهنگ بسیجی شکل گرفته است یادآور شد:سید حسن نصرالله فرد شاخصی که مطیع محض مقام معظم رهبری است، فضایی که در عراق، یمن، افغانستان، سوریه شکل گرفته بر اساس تفکر بسیجی است و امروز محور مقاومت با الگو گیری از جمهوری اسلامی در حال پیشرفت در کشورهای مختلف است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *