پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

به مشکلات معلولین بیشتر توجه شود/توجه آبشار عاطفه های معمولان به معلولین قابل تقدیر است

به گزارش  پل نگارحجت الاسلام و المسلمین حسن ضایی درمراسم اهدای ویلیچراز سوی آبشارعاطفه ها  به معلولان معمولان اظهار کرد:خدمات ارائه شده به افراد محروم به ویژه افراد دارای معلولیت از طریق بهزیستی کاملا مشهود و ملموس است و خدمت به جامعه و به ویژه افراد دارای معلولیت شرف بزرگی است که بنده به نوبه خود از زحمات و تلاش‌های خوب این مجموعه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه دین اسلام نیز توصیه فراوانی به مهربانی باایتام، معلولان وافزراد نیازمند دارد افزود: همه جامعه در قبال معلولان وظیفه‌دارند،  اگر خداوند چیزی ازانسان می‌گیرد به‌جایش ده‌ها چیز دیگر به او می‌دهد و چه بسیار هستند، معلولانی از دیدن محیط پیرامون محروم هستند، اما به‌جایش توانمندی‌های یگری دارند که ده‌ها انسان سالم ندارند.

امام جمعه معمولان با بیان این که معلولان امروز محدودیت‌ها را کنار زده و بسیاری‌ از آنها مایه افتخار جامعه  شدند گفت: باید به معلولان نگاه ویژه‌ای داشت، اما نه نگاه ترحم‌انگیز بلکه نگاه مهربانانه و این امر اگر توسط همه مردم  نسبت به جامعه معلولان باشد شاهد اتفاقات مثبت خوبی خواهیم بود.

وی افزود: منظور از توجه به معلولان احساس ترحم نیست چراکه اینان به این حس نیاز ندارند منظور عواطفی است که باید جامعه نسبت به آنان داشته باشد.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *