جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

همایش شعر استانی مرد میدان در پلدختر برگزار شد

کیانوش کشوری مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان در گفتگو با پل نگار اظهار داشت:در این همایش ۱۳ شاعر از شهرستان‌های استان اشعار خود را با موضوع زندگی و ابعاد شخصیتی و نظامی، مجاهدت‌های خالصانه و نقش آفرینی‌های ماندگار سردار در راه حفظ و اعتلای اسلام و ایران اسلامی قرائت خواهند کرد.

همایش استانی شعر «مرد میدان» در پلدختر برگزار می‌شود

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان، هدف از برگزاری این همایش را پاسداشت مجاهدات بی‌بدیل سردار سپهبد شهید سلیمانی و تبیین نقش تاریخ‌ساز آن شهید والامقام در تثبیت و تقویت جبهه مقاومت عنوان کرد.

کشوری تصریح کرد: این همایش از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اداره ارشاد شهرستان پلدختر برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری در همه شهرستان‌ها و حرکت در مسیر تمرکز زدایی و دوری از تجمیع برنامه‌ها در مرکز استان یادآور شد: در راستای توزیع برنامه‌های فرهنگی هنری در سراسر استان این واحد در سال جاری پنج برنامه ادبی را در شهرستان‌های الیگودرز، بروجرد، سلسله، دلفان و پلدختر برنامه ریزی و اجرا کرده است.

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: همایش «مرد میدان» با حضور مسئولان، شاعران برگزیده استان و علاقه‌مندان به شعر و ادب در تاریخ ۱۳ دی ماه در محل سالن سینما فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد:از سوی واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان، به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» همایش استانی شعر «مرد میدان» با حضور شاعران برگزیده استانی در پلدختر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *