جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

پویش مهمان داریم در فضای مجازی کلید خورد/تشییع شهدای گمنام در فاطمیه تکرار حال وهوای شهادت حاج قاسم است+عکس

شکارچی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پلدختر در گفتگو با  پل نگاردر آستانه تشییع شهدای گمنام در استان لرستان اظهار داشت:ایران اسلامی، رشادت رزمندگان و ایثار مردان و زنان با غیرت لرستان به خصوص پلدختر فراموش نمی کند.

وی بیان کرد:شهرستان پلدختر با تقدیم ۳۳۵شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به جمعیتی که داشته بعد از نجف آباد اصفهان بیشترین شهید را داشته است که به عنوان هویزه ثانی مشهور شده است.

شکارچی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز تشییع ۲۹میلیونی سردار دل ها هستیم افزود:شهادت حاج قاسم سلیمانی بعد از دوران دفاع مقدس، فرهنگ شهادت را بار دیگر رونق داد به طوری که از هر قشری و سنی، عاشق و دل باخته شهیدی شده بودند که تا زمان شهادتش خیلی ها نمی شناختند یا فقط به صورت محدود نام یا تصویرش را از رسانه ها مشاهده می کردند.

وی گفت:ترور ناجوانمردانه و غیر قانونی سردار دل ها توسط آمریکایی ها در عراق باعث شد که ملت ایران بیشتر به خباثت استکبار پی ببرند و با کلید واژه انتقام سخت به دنبال بیرون کردن آمریکایی ها از منطقه هستند.

رئیس اداره بنیاد شهید پلدختر با اشاره به عطر آگین شدن لرستان به شهدای گمنام تصریح کرد:این روز ها به یاد تشییع حاج قاسم عزیز که در استان خوزستان، تهران، مشهد و کرمان جمعیت ۲۹میلیونی شرکت داشتند با حضور گسترده مردم، شهدای گمنام در دورود، بروجرد و خرم آباد و دیگر نقاط کشور با حضور مردم تشییع می شود.

وی با اشاره به راه اندازی پویش #مهمان_داریم در فضای مجازی یادآور شد:برای حضور در تشییع نمادین شهدای گمنام و تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام ره و شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا س به صورت مجازی در این پویش شرکت کنیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *