شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

سردار دل ها خاری در چشم استکبار است/ فضای مجازی خارجی از نام سردار سلیمانی هنوز هراس دارند

به گزارش  پل نگارحجت الاسلام و المسلمین ابطحی استاد حوزه و دانشگاه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم با اشاره به اینکه سردار دل ها خاری در چشم استکبار بود اظهار داشت:اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا اعلام کرده بود حاج قاسم دشمن ماست ولی من برایش احترام قائلم، سردار دل ها همش در میدان بود و پشت میز ننشست.

وی بیان کرد:انقلاب اسلامی ایران فراز و نشیب هایی داشته که با حضور به موقع مردم، توطئه ها خنثی شد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فضای مجازی غرب از نام حاج قاسم هراس دارند افزود:پیام رسان های خارجی از جمله اینستاگرام با مسدودسازی پیچ هایی که تمثال یا نام حاج قاسم منتشر می کردند نشان از عدم پایبندی این پیام رسان ها به قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به تعبیر مقام معظم رهبری، حاج قاسم شخصیتی ملی وامتی ترین فرد که نقش مهمی در تامین امنیت کشور و منطقه داشت و دنیا به عظمت این مرد بزرگ وانقلاب واقف بود.

وی تصریح کرد:شهادت حاج قاسم زنده بودن ولایت به رخ جهانیان کشیده شد در حالی که شائبه های متعددی مطرح می‌شد که بین مسئولان ومردم فاصله گرفته شده و انقلاب سرد شده ولی شهادت حاج قاسم، واقعیت ها روشن کرد.

وی گفت:تشییع ۲۵میلیونی شهید حاج قاسم توسط مردم و ازدحام جمعیت در مراسم نشان از علاقه مندی مردم به انقلاب و سردار عزیز بود.

حجت الاسلام ابطحی دشمن شناسی ره آورد خون شهید حاج قاسم بود ادامه داد:
برخی ها راه حل مشکلات ایران گره به برجام و نگاه به غرب دانستند ولی با شهادت حاج قاسم، دشمنی استکبار به ویژه آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی با ایران و کشورهای مسلمان به وضوح مشخص شد.

وی پاک شدن غبار غفلت از دیگر ره آوردهای خون شهید سلیمانی دانست و ادامه داد:جریان شهادت حاج قاسم بر خلاف جوسازی های رسانه ای و فضای مجازی مردم عظمت انقلاب و سرباز های گمنام خود را بشناسند،شهید سلیمانی با شهادت خود چشمان غبار آلود باز کرد که نقشه دشمنان در سوریه، عراق، لبنان و کشورهای منطقه کشیده شده در نهایت هدف جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *