جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

طرح فیبر نوری دهلیج _ پلدختر اوایل اسفندماه به بهره برداری می رسد/سومین مسیر فیبر نوری پلدختر _معمولان کلید خورد

مرادی رئیس شرکت مخابرات شهرستان پلدختر در گفتگو با پل نگار با اشاره به اجرای پروژه های فیبر نوری در شهرستان اظهار داشت:یک پروژه اجرای فیبر نوری از مسیر خرم آباد، دهلیج به پلدختر در قالب چهار فاز در مراحل ایستگاه پایانی است.

وی بیان کزد:فاز اول این طرح از خرم آباد تا عوارضی آزاد راه خرم زال به مسافت ۲۰کیلومتر، فاز دوم از عوارضی تا قلعه نصیر به مسافت ۳۵کیلومتر، فاز سوم از قلعه نصیر تا شرکت نفت آسار به مسافت ۳۰کیلومتر و فاز چهارم از شرکت تا شهر پلدختر هم نیز ۳۰کیلومتر می باشد.
رئیس شرکت مخابرات شهرستان پلدختر با بیان اینکه تا کنون مبلغی بالغ بر ۴۰میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده افزود: این پروژه پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی دارد که در صورت مساعد بودن هوا، برنامه داریم اوایل اسفندماه این طرح را به بهره برداری برسانیم.

وی بیان کرد با اجرایی شدن این طرح، شهرستان پلدختر به رینگ کشوری فیبر نوری متصل می شود و از دیگر مزایای این طرح روستاهای مسیر اجرای طرح از قبیل چولهول، داداگلاب،چمشک، آبسرده، قلعه نصیر، دولابی بادامک و واشیان از مزایای فیبر نوری بهره مند می شوند.
مرادی سرعت بالای اینترنت، کیفیت صدا در ارتباطات تلفنی و رفع مشکلات قطعی مخابراتی از مزایای مهم فیبر نوری برشمرد.

وی با اشاره به اینکه بودجه سومین مسیر فیبر نوری پلدختر حدود ۲۵میلیارد تومان می باشد افزود:یکی از طرح های جدید در دست اقدام شرکت مخابرات شهرستان پلدختر در راستای اتصال پلدختر به رینگ فیبر نوری از مسیر پلدختر، افرینه، معمولان و ویسیان به طول ۹۸کیلومتر طرح احداث فیبر نوری از هفته گذشته کلید خورده که تا منطقه آب تاف طرح آغاز شده و ادامه پیدا می کند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *