شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

اوکراین فریب لفاظی های آمریکا و غرب خورد/تهدیدات آمریکایی ها علیه روسیه در بحران اوکراین عمدتا سایبری است

رضا عزیزی منش کارشناس سیاسی در گفتگو باپل نگاربا اشاره به درگیری روسیه و اوکراین اظهار داشت:در این درگیری رد پای بزرگ آمریکا و همدستان غربی دیده می شود که آتش جنگ را شعله ورتر کرده است.

وی بیان کرد:اوکراین فریب حرف های قشنگ و حامیان آمریکا از امنیت را خورد که امروز به این وضع دچار شده است.
عزیزی منش تصریح کرد:آمریکایی ها با کودتا، رئیس جمهور دلخواه و مطیع خود را بر سر کار آوردند وبرای امنیت اوکراین با شرکای غربی خوداز قبیل رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه و آلمان معامله باخت باخت کردند.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه تهدید های آمریکا علیه روسیه در بحران اوکراین عمدتا سایبری است افزود:بایدن در پاسخ به حمله روسیه به اوکراین دستور حملات سایبری داده به طوری که برخی هنرپیشه های آمریکایی به اوکراین رفته اند تا تا چگونگی حمله روسیه به اوکراین مستند سازی کنند این در واقع سرنوشت زلنسکی رئیس جمهور مورد حمایت آمریکا در اوکراین شبیه به قذافی لیبی، رضا شاه ایران، حسنی مبارک مصر است.

وی با بیان اینکه در آینده جنگی اگر در هر جای دنیا رخ دهد آمریکا یک طرف آن باشد فقط به صورت مجازی است تصریح کرد:رویارویی روسیه با غرب و این تهدید ها نشان می دهد در صورت عدم دستیابی به حاکمیت مستقل سایبری و استقلال مجازی احتمالا در آینده نزدیک توپ و تانکها دیگر کاری از پیش نمی برند و اگر روسیه زیرساخت مجازی نداشته باشد اختلال مجازی از سوی آمریکا او را در این جنگ زمین گیر می کند و این یک موضوع مهم برای ایران و تاکید به دولت و مجلس برای تسریع در ایجاد استقلال مجازی است.

عزیزی منش با تاکید بر اینکه آمریکا قدرت خود را از دست داده است تصریح کرد: یک زمانی بحران های منطقه ای مثل ۱۹۹۰ را با اعمال قدرت به نفع خودش حل می کرد اما الان پیر و فرتوت فقط نگاه می کند و حتی بایدن قدرت تصمیم گیری برای حکومت از دست داده است.

وی با بیان اینکه ناتو با چه حقی دنبال سیاست های توسعه طلبانه به سمت شرق است ادامه داد:از این حرکات غیر قانونی و امنیتی ناتو، روسیه احساس نا امنی کرده و اینگونه واکنش نشان می دهد.

عزیزی منش یاد آور شد:روسیه بارها هشدار داده بود که نباید در مرزهای من اروپا و آمریکا پایگاه نظامی داشته باشند، این سیاستهای توسعه طلبانه بارها بحران ساز بوده ولی به دلیل کم توجهی ناتو و شیطنت آمریکا شاهد بحران در اوکراین هستیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *