پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

خرید سیسمونی از ترکیه توسط دختر قالیباف صحت ندارد

موضوع سفر برخی از اعضای خانواده قالیباف به ترکیه که بنابر شواهد بر خلاف نظر رئیس مجلس انجام شده بود دستاویز دروغ پردازی مخالفان وی قرار گرفت.

به گزارش پل نگار؛به دنبال سفر قابل انتقاد  برخی از اعضای خانواده قالیباف به ترکیه، برخی هدف این سفر را خرید سیسمونی برای نوه وی اعلام و تلاش کردند با مقایسه آن با اظهارات قبلی رئیس مجلس در نقد خرید خارجی، این موضوع را برجسته نمایند.

در همین رابطه یکی از نزدیکان قالیباف به خبرنگار فارس گفت: موضوع خرید سیسمونی به هیچ عنوان صحت ندارد و ساخته ذهن مخالفان است.

وی افزود: امروز حتی اگر کسی به دنبال تجملات هم باشد بهترین برندهای خارجی در تهران قابل دسترسی است و برای تهیه سیسمونی نیازی به سفر به ترکیه نیست.

به دنبال این اظهارات، خبرنگار فارس از مسئولان فرودگاه و هواپیمایی معراج موضوع را پیگیری کرد.

مدیر روابط عمومی معراج در پاسخ به این سوال که اضافه بار این مسافران چقدر بوده است، توضیح داد که بررسی صورت گرفته نشان داد این مسافران اضافه باری نداشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر اضافه باری نبوده پس درگیری بین این مسافران و متصدی پذیرش مسافر برسر چه بوده است، گفت: هیچ درگیری بین این مسافران و مسئول پذیرش وجود نداشته است.

پیشتر اعلام شده بود در درگیری خانواده قالیباف با متصدی پذیرش مسافر به علت اضافه بار، برخی مسافران متوجه هویت آنها می شوند و از آنها عکس می‌گیرند که به نظر می رسد این سناریوسازی برای طبیعی جلوه دادن نشر  خبر صورت گرفته باشد .

منبع:فارس

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *