جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

تسهیلات پرداختی بنیاد برکت به جوانان بیکار پرداخت شود

به گزارش پل نگار،سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در کارگروه اشتغالزایی بنیاد برکت شهرستان پلدختر که در فرمانداری تشکیل شد با تاکید بر اینکه سپاه در خصوص اشتغالزایی اقدامات ارزشمندی انجام داده است اظهار داشت: در زمینه اشتغالزایی سال گذشته ۵میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از طریق صندوق های قرض الحسنه پرداخت کرده ایم.

وی بیان کرد؛ انتظار داریم فرماندار به عنوان متولی در کارگروه اشتغالزایی،مسئولیت را از حالت نیابت به سایر ادارات در بیاورد تا مدیریت بهتری در خصوص روند انجام کارهای بنیاد صورت گیرد.
وی با بیان اینکه سپاه در کنار دولت و خیرین است عنوان کرد: با همکاری و مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام ره با محوریت شعار امسال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی می توان شغل هاب هدفمند خوبی برای نسل جوان فراهم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر تصریح کرد: از سال ۹۶صندوق های قرض الحسنه در مناطق مختلف شهری و روستایی تشکیل شده است و از این طریق افراد زیادی شاغل شدند.

ـ
وی تاکید کرد: نظارت و سرکشی بر طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت به صورت شفاف با حضور اصحاب رسانه به اطلاع عموم رسانده شود تا نسبت به خیلی از ابهامات و شائبه ها پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *