پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

هتک حرمت امام رضا ع در جشنواره کن محکوم می کنیم/مواضع اصلاح طلب ها در قبال سلام فرمانده و جشنواره کن قابل تامل است

به گزارش پل تگار،علی الوندی منش از هنرمندان پلدختری در گفتگو با پل تگار با اشاره به برگزاری جشنواره کن اظهار داشت: جشنواره ضد ارزشی کن در اروپا جلوه ای برای نمایش هنر غربی است که هنرمندان آن پایبند به اصول نیستند.

وی بیان کرد:عرصه هنر و ورزش نباید درگیر مسائل سیاسی باشند در غیر این صورت مردم دیگر اعتماد نمی کنند و بایستی درب سینما و هنر را تخته کرد.

الوندی منش عنوان کرد: هنرمندانی که در این گونه جشنواره ها شرکت می کنند حتما ریگی به کفش دارند و افراد مثبت اندیشی در حوزه هنر نیستند.

هنرمند پلدختری گفت: فیلمی که در آن به ساحت مقدس امام رئوف توهین می شود و بعد جز آثار برتر قرار می گیرد یعنی دست اندرکاران این برنامه های غرب زده، سیاسی بویی از انسانیت نبرده اند که به اعتقادات ملت ها توهین می کنند و بعد جایزه می دهندـ

وی با بیان ایکه هنرمندان فراری ایرانی شرکت کننده در جشنواره کن مشکلات شخصیتی و جنسی دارند صریح کرد: افرادی که به نام ایران در جشنواره کن حضور داشتند و جایزه گرفتند افرادی منحرف و مشکل دار هستند که زندگی خود را فدای زرق و برق پوشالی کردند و هیچ چیز برای آنها حتی آبرو مهم نیست.

وی یاد آور شد: متاسفانه این روز ها اصلاح طلب ها از مسائل فرهنگی و هنری برای تسویه حساب سیاسی استفاده می کنند و در رسانه های وابسته خود اجتماع بزرگ سرود سلام فرمانده را به عنوان جشن همزمان با مصیبت مردم آبادان اعلام می کنند و از این طرف در برابر هتک حرمت امام رضا ع توسط افرادی ضد فرهنگی و هنری در جشنواره کن سکوت پیشه می کنند و بی تفاوت هستند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *