جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

رییس جمهور در اصلاح یارانه از ورشکستگی اقتصادی جلوگیری کرد/رزمندگان پلدختر در آزاد سازی خرمشهر خوش درخشیدند

به گزارش پل تگار؛حجت الاسلام سیدنواب موسوی در مراسم سالروز فتح خرمشهر در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر پلدختر با بیان اینکه فتح خرمشهر نماد غیرت مردان و زنان بود اظهار کرد:دوران دفاع مقدس فرصتی بود تا دنیا به جسارت،غیرت،ولایتمداری ملت ایران پی ببرد.

وی با بیان اینکه در دنیا ملت های زیادی به دلیل نبود رهبر و راهنما مدبر و آگاه به بیراهه کشیده شدند افزود :نباید به ارزش های اسلامی و حوادث مختلفی که در دنیا رخ می دهد بی تفاوت بود و این مسئله درسی بود که شهدا به ما دادند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد:شهدا برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی از جان،مال و خانواده خود گذشتند تا انقلاب ما پیروز بماند.

وی با قدر دانی از اقدام مهم آیت الله رئیسی در اصلاح یارانه ها گفت:رئیس جمهور می توانست بدون توجه به سرنوشت ملت ایران و گرفتاری های معیشتی آینده که حتی ایران به ورشکستگی می کشاند چهار سال رئیس جمهوری می کرد اما برای سربلندی ملت ایران اسلامی برای اصلاح یارانه ها و قطع دست سودجویان ارز ۴۲۰۰ آبروی خود را گذاشت.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم پلدختر ادامه داد:مردم مومن،ولایتمدار و با بصیرت شهرستان پلدختر در دوران دفاع مقدس دارای کارنامه درخشانی هستند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی کوچکترین چوب لای چرخ انقلاب قرارنداده و مشکلی برای نظام ایجاد نکردند که این مردم لیاقت خدمت رسانی بیشتر دارند و بر این اساس از تمام مسئولان به خصوص فرماندار پلدختر انتظار داریم برای رفاه و معیشت مردم تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *