پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

مطالبات آبی پلدختر روی میز وزیر نیرو/سهم پلدختر از سد مشعوره به صورت دقیق مشخص شود

به گزارش پل نگار،سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو گفت: سهم شهرستان پلدختر از سد گاشمار (مشعوره) به صورت دقیق در نظر گرفته شود و در مطالعه سدهای شهرستان تسریع شود.

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با محرابیان وزیر نیرو دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه پروژه مهم و تاثیرگذار پمپاژهای واشیان ، جایدر و چم مهر جهت تکمیل نیازمند تخصیص اعتبار هستند که وزارت نیرو باید در این خصوص اقدام کند ، افزود : دیواره ساحلی شهر معمولان همچنان تکمیل نشده که موجب نگرانی مردم شریف معمولان شده است که انتظار می رود نسبت به اختصاص بودجه و تکمیل این دیواره اقدام شود.

وی افزود : سد چولهول مرحله مطالعاتی خود را طی کرده است و وزارت نیرو باید در خصوص اجرایی شدن آن اقدام کند و همچنین در مطالعه سد بن لار تسریع شود.

کاظمی گفت : وزارت نیرو باید حق‌آبه شهرستان پلدختر به صورت کارشناسی و دقیق از سد گاشمار (معشوره) اعلام کند تا مردم نجیب پلدختر نکرانی در این خصوص نداشته باشند.

در ادامه علی اکبر محرابیان وزیر نیرو گفت : پیگیری ماده ۲۳ سد چولهول جهت اجرایی شدن این پروژه از طریق سازمان مدیریت انجام می شود و از طریق آب نیرو در روند مطالعه سد بن لار تسریع خواهد شد.

وی افزود : برای تکمیل دیواره ساحلی معمولان از طریق ستاد بحران کشور پیگیری می شود و در خصوص حق آبه شهرستان پلدختر از سد گاشمار از طریق آب منطقه ای ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *