جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

یک هزار و۸۷۲ شرکت کننده در کنکور پلدختر داریم

به گزارش پل نگار،کوروش احمدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان پلدختر در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری با اشاره به اینکه پروژه کنکور امری ملی است اظهار داشت:متولی اجرایی این پروژه سازمان سنجش است و آموزش وپرورش به ععنوان مجری به مانند سایر ادارات مرتبط وظایف هماهنگی و آماده سازی را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه یک هزار و۸۷۲داوطلب در کنکور امسال پلدختر شرکت می کنند عنوان کرد:در جلسات هماهنگی که برای برگزاری کنکور داشته ایم با توجه به بضاعت مکانی وتجهیزاتی که شهرستان داشته ،۹حوزه را آماده کرده ایم.

احمدی تصریح کرد:این آزمون در پنج گروه ، هنر ، علوم ریاضی ، علوم تجربی ، علوم انسانی و زبا ن های خارجی به مدت چهار روز از چهارشنبه هشتم تیر ماه لغایت روز شنبه  یازدهم تیرماه برگزار می شود .

مدیر آموزش وپرورش پلدختر با اشاره به اینکه هزار و هفت زن و ۷۷۵ شرکت کننده مرد در این آزمون ها حضور پیدا خواهند کرد افزود:گروه هنر  اولین گروه آزمونی با ۹۶نفر ،علوم ریاضی با ۳۸نفر در یک حوزه و علوم انسانی ۴۹۸نفر در سه حوزه امتحانی برگزار می شود.

احمدی با بیان اینکه روز جمعه که نوبت گروه علوم تجربی می باشد شلوغ ترین روز می باشد تصریح کرد: ۵۷۱ زن و۴۳۰مرد که حوزه‌های آن در دبیرستان دخترانه الزهرا، ، سالن ورزشی دبیرستان شهید کاییدی، سالن ورزشی کانون رشد،

موسسه علم آموزان افلاک و همچنین دبیرستان متوسطه شهدای خلیج فارس،سالن ورزشی دبیرستان شهدای خلیج فارس برگزار می شود.

وی یادآور شد: آخرین گروه مربوط به آزمون زبان های خارجی  در سالن ورزشی شهدای فرهنگی است که ۱۴۹نفر در این گروه آزمونی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *