پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

تصادفات جاده ای و مطالبات بانکی بیشترین پرونده های کیفری و حقوقی پلدختر هستند

مهدی بیرانوند رئیس دادگستری پلدختر در گفتگو با پل نگار با تاکید بر اینکه کاهش ورودی پرونده یکی از سیاست های مهم قوه قضائیه است اظهار داشت:ورودی پرونده در سال ۱۳۹۹تعداد ۱۶هزار پرونده بوده که در سال ۱۴۰۰، بیست سه هزار ورودی پرونده داشته ایم.
وی بیان کرد:نیاز اول شناسایی آسیب ها که بیشتر به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم بر می گردد در این راستا نیاز مند کمک به دولت هستیم.

بیرانوند با اشاره به اینکه سن طلاق در پلدختر به کمتر ۳۰سال رسیده است تصریح کرد:طلاق یکی از آسیب های اجتماعی که نیازمند آموزش و فرهنگ سازی می باشد خیلی از مشکلات دعاوی خانوادگی شامل می شود.

رئیس دادگستری پلدختر با بیان اینکه صلح و سازش از سیاست های دستگاه قضایی است ادامه داد: امیدواریم با همکاری بسیج و پیشکسوتان سپاه از طریق شوراهای حل اختلاف این سیاست تقویت شود تا شاهد مرتفع شدن بخشی از دغدغه ها باشیم.

وی با اشاره به فراوانی پرونده دها در امور کیفری و مدنی افزود:تصادفات جاده ای، سرقت خرد و تصرف عدوانی اراضی ملی بیشترین دعاوی امور کیفری و مطالبات بانکی، دعاوی خانوادگی و مطالبات مردم از شرکت ها در امورات بیشترین دعاوی حقوقی شهرستان پلدختر است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *