پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳

فیدر دوخطه برق پلدختر تکمیل شد/خاموشی ها صفر شد

محمد طاهز متش پور مدیر شرکت توزیع برق پلدختر در گفتگو با پل نگار با اشاره به خاموشی های اخیر در سطح شهر اظهار داشت:شبکه برق پلدختر با سابقه چهل ساله با وقوع سیلاب ۹۸به یک باره از بین رفت

وی عنوان کرد: طرح فیدر دو مداره مهم و حیاتی ٢٢ بهمن و ٧ تیر که جهت تامین برق شهر پلدختر در اوج فصل گرما لازم به سرعت در حال احداث بود علی رغم موانع زیادی که سر اجرای طرح بود ولی با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی پرسنل زحمتکش شرکت توزیع برق پلدختر به سرانجام رسید.

وی بیان کرد: با تلاش شرکت توانیر و پیگیری های مستمر بودجه و تجهیزات اختصاص پیدا کرد و با جابجایی شبکه به دامنه کوه که از ایمنی بالایی برخوردار است برق در پلدختر راه اندازی شد.

وی بیان کرد: با توجه به خاموشی های ناخواسته ۲۴ ساعت گذشته بر اثر شدت گرما و افزایش بار خطوط برق رسانی که موجب نارضایتی و گلایه مندی همشهریان عزیز شد با اقدام جهادی و شبانه روزی پرسنل و مجموعه توزیع برق پلدختر، سیم کشی خط جدید به اتمام رسیده لذا آماده ورود به مدار است.

وی بیان کرد: جهت کاهش و تقسیم بار خطوط موجود و کاهش بار آنها، برق مناطق خیابان امام، خ ٢٢ بهمن و کوی پاسداران تا بانک صادرات قطع و وارد مدار جدید شد تا دیگر خاموشی نداشته باشیم.

متش پور تصریح کرد: با ورود خط اضطراری به مدار ظرفیت خطوط برق رسانی افزایش و مشکل قطعی مرتفع می شود ولی این به معنای مصرف بیش از حد برق برای مشترکین نباشد و حتما رعایت الگوی مصذف در دستور کار قرار داده شود.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

فرمانده سپاه لرستان شهادت جمعی از فرماندهان ارشد نظامی ایران در سوریه را تسلیت گفت

به گزارش پل نگار،، شهادت فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *