جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

سفر اردوغان و پوتین به ایران نشانه زوال آمریکا است/ایران کشتی امنیت و رژیم صهیونیستی مرکز شرارت در دنیا است

عطا ولی منش فرد کارشناس سیاسی در گفتگو با پل نگار با اشاره به روز خوش دیبلماتیک ایران در بهت آمریکایی ها اظهار داشت: روز گذشته سفر روسای ج مهور روسیه و ترکیه به ایران بعد از اتفاق خوب اضافه شدن ایران به صورت رسمی به شانگهای را می توان از اقدامات خوب و ارزشمند دولتدسیزدهم برشمرد.

وی بیان کرد: در میان جنگ رسانه ای و گزافه گویی های آمریکایی ها در مورد برجام، اقدام دیبلماتیک روسیه و ترکیه با ایران، خط و نشان جدی بود برای بدخواهان نظام که به دنبال شیطنت هستند.

ولی منش فرد تصریح کرد: سفر اضطراری بایدن به سرزمین های اشغالی و عربستان با هدف فشار به ایران بی نتیجه بود و رئیس جمهور آمریکا دست خالی برگشت.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: سفر پوتین و اردوغان به ایران و برگزاری نشست آستانه نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی و افزایش قدرت روز افزون کشور در دنیا است.

وی تاکید کرد: همانطور که رژیم صهیونیستی به مرکز شرارت ها تبدیل شده و آمریکا به عنوان حامی این رژیم کودکش به آنها کمک می کند، در مقابل ایران به کشتی امنیت ومرکز صقل دنیا تبدیل شده که برای بهبود وضعیت در منطقه با ما ارتباط های متعددی گرفته می شود.

ولی منش فرد تصریح کرد: افزایش تفاهم نامه های مختلف بین ایران و کشورهای مختلف دنیا و به خصوص منطقه سهم به سزایی در شکست تحریم های ظالمانه، کمک به معیشت مردم، عظمت فرهنگی و اشتراکات تمدنی دارد.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *