سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳

۳۲۷ مشترک صنعتی و کشاورزی برق در پلدختر از تخفیف و پاداش بهره مند می شوند

مهندس محمد طاهر متش پور مدیر شرکت توزیع برق پلدختر در گفتگو با خبرنگار پل نگاربا اشاره به اقدامات انجام شده توزیع برق پلدختر در راستای کاهش و مدیریت مصرف اظهار داشت:پس از ابلاغ دستورالعمل های وزارت نیرو و هیئت دولت در رابطه با کاهش و مدیریت مصرف برق، شرکت توزیع اقدامات عملی خود را شروع کرد.

وی بیان کرد: دستورالعمل های مربوط به صرفه جویی و کاهش مصرف ادارات از طریق مکاتبه با فرماندار به کلیه ادارات شهرستان ابلاغ شد و ادارات شهرستان بر همین اساس بصورت روزانه تحت پایش ، بازدید و نظارت قرار می گیرند.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر عنوان کرد:با همراهی و همکاری فرماندار شهرستان و دادستان در بازدید سر زده از ادارات و خاموش کردن معابر اضافی سطح شهر اقدامات فرهنگی و عملی را در سر لوحه کار قرار داده تا در راستای فرهنگ سازی و کاهش مصرف برق در اوج بار بهتر بتوانیم عمل کنیم.

متش پور تصریح کرد: عقد تفاهم نامه با کشاورزان سطح شهرستان به تعداد ۲۸۶ مشترک جهت خاموش کردن پمپاژهای کشاورزی در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور در اوج بار ( طی ساعت ۱۱-۱۸ به مدت ۵ ساعت ) و دریافت برق رایگان، عقد تفاهم نامه با صنایع سطح شهرستان به تعداد ۴۱ مشترک جهت خاموش کردن صنایع در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور در اوج بار بصورت یک روز در هفته و دریافت تخفیف و پاداش، یک در میان کردن معابر بلواری پلدختر از ورودی شهرپلدختر تا خروجی آن (سراب جهانگیر) و معابر بلواری خیابان هفت تیر، نصب کنتورهای هوشمند برای کشاورزان و ادارات قابل پایش از راه دور ، در این خصوص شاهد قطع برق ادارات پرمصرفی در سطح شهرستان و توزیع اخطارهایی برای ادارات و سازمان های پر مصرف بوده ایم.

وی تاکید کرد:در همین راستا تشدید مقابله با برق های غیرمجاز سطح شهرستان و برگزاری مانورهای فراگیر و پاکسازی مناطق آلوده به برق غیرمجاز داشتیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *