جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

عملیات مرصاد منافقین و مستکبرین را ناامید کرد/زندگی مفتضحانه منافقین در آلبانی انسانی نیست

علی ولیان منش فرد کارشناس سیاسی در گفتگو با  پل نگار با اشاره سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار داشت:دشمن از همان ابتدای انقلاب تا کنون با ترفندها و توطئه های گوناگون به دنبال همراه کردن مردم جهت ٱشوب، اغتشاش و تفرقه افکنی برای رسیدن به مقاصد شوم خود است.

وی بیان کرد :منافقین با حمایت‌های صدام از مرز قصرشیرین به مواضع ایران حمله کرده بودند تا به خیال خود با حمایت و همراهی مردم به مقاصد خود برسند ولی مقاومت مردم به سدی نفوذ ناپذیر در مقابل آنها تبدیل شد.

وی تصریح کرد:غیرتمند، جسارت و ایثار مردم کرد در کنار دیگر رزمندگان از اقوام دیگر نشان از اتحاد ملت برای شکست استکبار بود.

ولی منش فر تصریح کرد:آمریکا و رژیم صهیونیستی به خوبی با ادبیات مقاومت ۸ساله ایران آشنا هستند و به نقش کشورمان در ترویج مسئله مهم مقاومت به عنوان الگو در منطقه و دنیا واقف هستند.

وی با اشاره به اینکه منافقین اصلا حال و روز خوبی ندارند و بیشتر خانه به دوش هستند یادآور شد:زندگی منافقین در یک اردوگاه به بزرگی ۵۰ زمین فوتبال و با دیوارهای بلند محصور شده با سیم خاردار است که بیشتر به یک جهنم شبیه است.

وی تصریح کرد:در این مکان علاوه‌بر شکنجه جسمی، ترور روحی اعضا جزئی از برنامه‌های روزمره به شمار می‌رود. ساکنان اردوگاه منافقین که تنها ۳۵ دقیقه با خودرو تا تیرانا، پایتخت آلبانی فاصله دارد، حق داشتن گوشی همراه، ساعت و تقویم ندارند.

ولی منش فر خاطر نشان کرد:عملیات مرصاد آخرین برگ زرین هشت سال دفاع مقدس بود که منافقین ۶ روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل از سوی ایران به پیشتیبانی صدام و رژیم بعث عراق عملیاتی تحت عنوان “فروغ جاویدان” یک طرحی را برنامه ریزی کردند و به خیال واهی خود ظرف ۴۸ ساعت ایران اسلامی تسلیم نقشه شیطانی آنان خواهد شد.

وی یادآور شد:عملیات مرصاد در واقع پاسخ به عملیات فروغ جاویدان منافقین بود که با پیروزی غرور آفرین رزمندگان اسلام همراه شد.

۳انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *