شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

دروغ بزرگ، صید شبکه منوتو از سیل ایران/فریب افکار عمومی خط خبری شبکه های ضد انقلاب بر علیه مردم ایران

به گزارش پل نگار،شبکه های ضد انقلاب که با وقوع اتفاقات طبیعی نظیر سیل، زلزله، خشکسالی یا مشکل اقتصادی با استفاده از تاکتیک بزرگ نمایی در جهت تامین منافع واهی رسانه ای خود و کسب پول بیشتر از حامیان صهیونیستی خود هستند.

در پی فعالیت سامانه بارشی اخیر در کشور و وقوع سیلاب،خسارت وتلفات جانی به هموطنان وارد شد که شبکه های ضد انقلاب به رسم خط دروغ پردازی های خبری خود علیه ملت ایران اسلامی با انتشار فیلمی از مصاحبه یک زن از شهرستان پلدختر که در زمان سیلاب ۹۸ دچار خسارت شده بود سعی داشت این چنین القا کند که مسئولان ایران بی تفاوت هستند،این در حالی که کمک رسانی گروه های جهادی، بسیج و مسئولین ادارات مختلف امدادی به سیل زدگان در کمترین مدت زمانی نمونه بارز کمک رسانی موفق در دنیا است.

هر چند دروغ پردازی رسانه های ضد انقلاب اینقدر واضح و آشکار است که اصلا در شهرستان پلدختر، باران نباریده و سیلاب رخ نداده است.

این در حالی که در برهه های مختلف کاربران و فعالان مجازی نسبت به آشکار سازی دروغ پردازی رسانه ای ضد انقلاب در فضای مجازی و رسانه ملی اقدام شده ولی این رسانه های مزد بگیر صهیونیستی همچنان بر خط سیر تخریبی خبری خود بر علیه ایران اسلامی ادامه می دهند.

این اقدامات مزبوهانه رسانه ای شبکه مزد بگیر صهیونیستی منوتو موید این مسئله است که اصلا حقیقت و واقعی در اطلاع رسانی این رسانه ها جایی ندارد و برای جمع کردن مخاطبین خود اقدام به هر گونه دروغ پردازی و برهنه نمایی می کند.

روز گذشته شبکه منوتو در راستای پروژه ایجاد یأس و ناامیدی در بین مخاطبان کلیپی از گلایه‌های یک بانوی پلدختری در خصوص عدم رسیدگی و حضور مسوولان در بین سیل زدگان این شهر منتشر کرد که تعجب کاربران را در پی داشت،چراکه در روزهای گذشته شهر پلدختر درگیر سیل نبوده است.

لزوم سواد رسانه ای جهت آگاه سازی از انتشار اخبار جعلی و دروغ پراکنی رسانه های ضد انقلاب در فضای مجازی و واقعی یک امر لازم و ضروری است که مردم در سنین مختلف برای یادگیری آن تلاش کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *