شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

پیام تبریک فرمانده سپاه پلدختر به مناسبت سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش پل نگار،فرمانده سپاه پلدختر به مناسبت ٢۶ مرداد سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در پیامی این روز را تبریک گفتند.

متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد:

یست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی مغتنم برای مرور حریت و رشادت‌های این غیور مردان است. افتخار آفرین‌هایی که وارثان مکتب حضرت زینب کبری (س) بوده و پایداری شان بر عهدی که با امام راحل داشتند، تلألویی از پذیرش مهر تابان ولایت و وطن دوستی و دینداری و حفظ شرفشان است.

این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان مردی اسـت کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند .صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

آزادگان سلحشور و رزمندگان سرافراز در عرصه‌های علمی و مدیریتی کشور در کنار تجربه‌های ارزشمند حاصل از دوران عزت و افتخار دفاع مقدس ذخیره‌ای راهبردی و تاثیرگذار در روند پیشرفت و تعالی ایران اسلامی فراهم نموده است که پله‌های ترقی و رشد و بالندگی کشور در زمینه‌های مختلف را به دنبال داشته است و امروز به عنوان بازوی قدرتمند جهان اسلام در منطقه و الگوی بارز یک کشور مستقل در جهان شناخته می‌شود.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای والا مقام بویژه شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزاگان سرافزار به میهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، آزادگان سلحشور،رزمندگان،پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده محترم آنان، کلیه ایثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ایران اسلامی تبریک عرض می نماید.

بی‌شک بخش بزرگی از استواری تاریخ باعظمت و سترگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون این استقامت عزت‌مندانه آزادگان و ایثارگران است.

سرهنگ پاسدار منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *