پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر هزینه شد

به گزارش پل نگار ، سید آرش قیاسیان عصر امروز در مراسم افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی سرمالیان پلدختر اظهار داشت: ۴۷هزار ورزشکار بیمه شده ۴۵عضو تیم ملی در لرستان داریم که‌ نشان دهنده استعدادهای ورزشی خوب در این استان است.

وی افزود: در رشته وزنه کشتی و دومیدانی در رقابت های کشورهای اسلامی سهم به سزایی داشتیم با توجه به تاکیداتی که در جلسات نسبت به رسیدگی به مناطق محروم داشتید، بازدیدهایی از شهرستان رومشکان به عنوان یکی از مناطق محروم استان داشتیم و مشکلات ورزشی آن منطقه بررسی کردیم که امیدواریم با عنایت حضرتعالی شاهد مرتفع شدن آنها باشیم.

وی بیان کرد:وجود میر اسماعیلی، منوچهر مرادی ها به عنوان ظرفیت های ورزشی استان نشان می دهد لرستان در رشته های مختلف ورزشی دارای استعداد است که نیازمند حمایت می باشد.

وی با اشاره به تلاش های وزارت ورزش برای بازسازی اماکن ورزشی در پلدختر افزود: بعد از وقوع سیل سال ۹۸، اقدامات لازم برای بازسازی این مجموعه در دستور کار قرار گرفت که بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی این مجموعه ورزشی هزینه شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار از اعتبارات وزارت ورزش، مدیریت بحران، اعتبارات استانی و مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده که در نهایت امروز افتتاح و در اختیار ورزش دوستان قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه اختصاص داده شد که مساحت این مجموعه بیش از ۳۷ هزار متر مربع است.

قیاسیان عنوان کرد: این مجموعه شامل استخر، زمین فوتبال، چمن مصنوعی، پیست و سایر سالن هایی است که بعد از تکمیل و تجهیز مورد استفاده قرار می گیرد که ۳۰ هزار متر کفپوش برای پنج سالن ورزشی نیز خریداری شده است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *