چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳

پیام تبریک فرمانده سپاه پلدختر به مناسبت ۱۳آبان

به گزارش پل نگار،سیزدهم آبان هر سال یادآور سه جوشش برخاسته از دانش و بینش در جریان نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار است.

بی شک سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل‌های مومنان جسارت استکبارستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم، شکستنی است.

۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب نمود و بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاد‌اندیش چشاند و طبل رسوایی استکبار را به صدا در آورد.

یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های ایمان، فتوت، دشمن ستیزی، تجلی پیدا کرد و این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است .

دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور و یکی از اقشار مؤثر، همواره در جامعه نقش‌آفرین بوده‌اند؛ این قشر بسیجی، شهید محمدحسین فهمیده که تصویر برجسته‌ای از ایثار و جهاد و شهادت است را الگویی شایسته برای خود به‌حساب می‌آورند.

سیزدهم آبان ماه تنها یک مناسبت تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای اثرگذار،پویا و آموزنده است که در بطن تاریخ  جاریست و تصویر روشنی را از “فهم عمیق،بیداری و استکبار ستیزی ” یک ملت انقلابی به نمایش می گذارد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه بزرگ ۱۳آبان، به روح پاک امام راحل (ره) و روان پاک شهدای دانش آموز درود می‌فرستم و یوم الله سیزدهم آبان را به محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز، ملت بزرگ ایران و مردم قهرمان و ولایتمدار شهرستان پلدختر و معمولان به ویژه خانواده های معظم شهدا،ایثارگران،پیشکسوتان عرصه ایثار وشهادت ،اقشار مختلف بسیج تبریک عرض می نمایم و از آحاد مختلف مردم دعوت می نماییم مثل همیشه با بصیرت و آگاهی در راهپیمایی ۱۳آبان حضور گسترده و دشمن شکن داشته باشند و حماسه به یاد ماندنی خلق کنند.

سرهنگ پاسدار منصور کریمی فرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *