جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در هفته بسیج به رخ جهانیان کشیده می شود/مسئولان با خدمت به مردم جهاد تبیین کنید

به گزارش پل نگار،حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر در جلسه هماهنگی هفته بسیج اظهار داشت:با عنایت به اینکه هفته بسیج در بازه زمانی قرار دارد که آمریکایی ها و دیگر دشمنان غربی و منطقه دست به فراخوان، تحریم و تحریک انجام می دهند و این حساسیت زیادتر می کند.

وی بیان کرد:جمهوری اسلامی ایران به نحوی مظلوم واقع شده، کشور همسایه ما در این فضای متشنج اقدام به یاوه گویی می کند و این جنگ ترکیبی متفاوت جنگ نظامی است.

وی ببان کرد:در جنگ ترکیبی به فکر، عقیده و آرمان ما حمله می کنند و در این جنگ دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه اقدام به کشته سازی های متعدد جهت تحریک و اجرای آشوب می کند.

وی افزود:حوزه ورزش به استعمار گرفتند با امر ورزش که مقدس و نگاه ارزشی حاکم بر آن است نگاه های غیر ارزشی را بر آن حاکم می کنند و در این فضا برخی ورزشکاران ما هم تحت تاثیر این جو قرار گرفتند علی رغم موفقیت های ورزشی تیم کشتی، فوتبال ساحلی و والیبال نشسته کسب کردند.

موسوی تاکید کرد:در هفته بسیج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد و این کف های اخیر از بین می رود، جهاد تبیین شعاری نکنیم و در عمل به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *