جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

بسیجیان پلدختر با مقام معظم رهبری دیدار می کنند/پرداخت ۸میلیارد تومانی بسیج پلدختر به متقاضیان اشتغال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:سپاه ناحیه پلدختر در جهت اشتغالزایی و حمایت از تولید ۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد.
به گزارش پل نگار،سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک هفته بسیج با اشاره به اقدامات سپاه اظهار داشت :بسیج طلیعه دار مقابله با استکبار و ایادی کفر است و در دوران دفاع مقدس به خوبی انجام وظیفه کردند.وی افزود:فردا ۵ آذرماه اقشار مختلف بسیج ساعت ۸صبح با حضور در حسینیه ثارالله پلدختر با حضرت آقا به صورت تلویزیونی دیدار می کنند.

وی بیان کرد:سپاه با همکاری کمیته امداد امام ره پلدختر تعداد ۱۰ واحد مسکن محروم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث کرده است.

کریمی فرد افزود:آسفالت ۶کیلومتر راه روستایی، برگزاری ۲۵ مرحله رزمایش مومنانه و در دست بازسازی بودن سه مدرسه که تا دهه فجر به بهره برداری می رسند بخش دیگری از اقدامات سپاه و بسیج در خدمت به مردم است.

وی عنوان کرد:دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب است و با ترفندهای مختلف در راستای اجرای خباثت های خود تلاش می کند.

وی ادامه داد:سپاه ناحیه در خصوص ترویج فرهنگ حجاب و عفاف سه مرحله رزمایش با تجلیل از ۱۵۴ خواهر محجبه انجام داده که بحمدالله وضعیت حجاب در این شهرستان به خاطر فرهنگ غنی مردم و ولایتمداری که دارند خوب است.
وی گفت:کمک به زنان بی سرپرست وبد سرپرست ۳ مورد،برگزاری نشست های ترک اعتیاد، نشست تحکیم خانواده به تعداد ۳۵۲ مورد و فرزند آوری ۳۳۹ نفر در راستای کاهش ناهنجاری های اجتماعی توسط سپاه ناحیه انجام گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج افزود:حلقات صالحین به صورت برنامه ریزی شده کلاس های مختلف بصیرتی، اعتقادی و جهاد تبیین در سطح پایگاه های مقاومت و مساجد دارند.

وی تصریح کرد:از سال گذشته تا کنون ۶ رزمایش کشاورزی، دامپزشکی در شهرستان داشتیم که در راستای اجرای برنامه های بسیج کشاورزی از ظرفیت ۲۴ مهندس مرتبط هم استفاده کردیم، واکسیناسیون ۶۰هزار دام سبک سنگین طی ۵ مرحله رزمایش در شهرستان داشتیم.

وی یادآور شد:سپاه در راستای عملیاتی کردن شعار سال که توسط مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال آفرینی نامگذاری شده،
صندوق های قرض الحسنه به تعداد ۱۶۰ صندوق و عضو گیری ۲هزار و۵۰۰ نفر راه اندازی کردیم که در سال گذشته تسهیلات بیش از ۸میلیارد تومان در جهت اشتغالزایی به متقاضیان عضو این صندوق ها پرداخت شده است.
کریمی فرد یادآور شد:برای ۱۵۰۰ نفر بسیجی جبهه تشکیل پرونده جهت صدور کارت ایثار را انجام دادیم و از ۶۰ خانواده شهید دیدار کردیم.
انتهای پیام /

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *