جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

انعقاد تفاهم نامه سواد رسانه ای بسیج پلدختر با امام جمعه/خانواده ها سواد رسانه ای را بیشتر جدی بگیرید

امام جمعه پلدختر گفت:برنامه های سواد رسانه ای بسیج پلدختر با همکاری دفتر امام جمعه تقویت می شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر در حاشیه انعقاد تفاهم نامه سواد رسانه ای بین ناحیه مقاومت بسیج و دفتر امام جمعه پلدختر در گفتگو باپل نگار  با اشاره به اهمیت سواد رسانه ای در فضای مجازی اظهار داشت:با توجه به گسترش فضای مجازی و استفاده اقشار مختلف مردم از این فضا نیازمند یادگیری سواد رسانه ای هستیم.

وی بیان کرد:نسبت به انتشار اخبار در رسانه ها بیشتر باید توجه داشته باشیم و نباید به هر خبر و مطلبی در فضای مجازی توجه شود.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اقدامات خوب بسیج در فضای مجازی عنوان کرد:برگزاری نشست های بصیرتی، روشنگری و سواد رسانه ای در بستر پیام رسان های داخلی و به صورت حضوری امری ارزشمند و قابل تقدیر است.

موسوی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تصریح کرد:دفتر امام جمعه در راستای تقویت سواد رسانه ای برای اقشار مختلف مردم از تمام ظرفیت نهاد نماز جمعه می توان بهره برداری کرد.

امام جمعه پلدختر ادامه داد:در قالب همین تفاهم نامه تا پایان سال به صورت مناسبتی، ایستگاه سواد رسانه ای در نماز جمعه برگزار شود و مسابقات فرهنگی نماز جمعه در چندین مرحله با عنوان سواد رسانه ای طرح و از نفرات برتر تجلیل می شود.

وی ادامه داد:مدرسان سواد رسانه ای می توانند به صورت سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه نسبت به تبیین سواد رسانه ای جهت اطلاع عموم مردم استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *