شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

توطئه های دشمنان نظام به برکت خون شهدا خنثی می شود/شهدای رحیمی پلدختر در عمل ولایتمداری خود را اثبات کردند

به گزارش پل نگار،

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امروز در یادواره شهید سیدنورالدین و سید فخرالدین رحیمی که در پلدختر برگزار شد اظهارداشت: این حکمرانی که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است احیاء غدیر امیرالمومنین(ع)است و احیاء حاکمیت خدا بر همه شئون زندگی ماست.

وی اظهارداشت: هیچ گاه تا ابد عمل شهادت قابل محو نیست و این خون شهید را هیچ کسی نمی‌تواند مهار کند بنابراین نظامی که با خون شهید رشد کرده است تا ابد کسی نمی‌تواند آن را از بین ببرد. هر وقت هم که ما ضعیف می‌شویم و بی دینی بیشتر می‌شود بهانه‌ای پیش می‌آید و عده‌ای شهید می‌شوند که باید گفت این خون حیات می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران افزود: هرجا مزار شهدی است کانون فرهنگی است و آنجا آموزش شهادت و جذبه رفتن به جبهه‌هاست؛ این همه در ۸ سال دفاع مقدس رزمنده داشتیم مگر همه شهید شدند، خدا خودش عده‌ای را گلچین کرد و یک عده‌ای هم از اول تا آخر دفاع مقدس بودند اما هنوز هم چشم به راه هستند و هنوز هم به آن نرسیده‌اند.

وی عنوان کرد: این یک هدایت تشریحی نیست بلکه هدایت تکوینی است و مثل اهدنا الصراط المستقیم می‌ماند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی بیان کرد: شهید را خود خدا جذب می‌کند، چون شهید خودش دغدغه دین دارد و زن و بچه خود را رها کرده مگر خدا او را رها می‌کند بنابراین  سعادت خود شهید را خود خدا رقم می‌زند بنابراین خدا شهید را به  ملائکه واگذار نمی‌کند بلکه خود خدا می‌برد و به مقام عند ربی می‌رسد و بالاتر از بهشت نصیب شهید می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نمایندگان جایگاه خاص خودشان را دارند ما امروز مجلس شورای اسلامی داریم که قانون گذار نیست.

فرمول‌های مسلمان زندگی کردند را  نشان می‌دهند و کنارش شورای نگهبان است بنابراین این سنگر ریل گذاری برای خدمت است و اگر مجلس نباشد دولت راهی برای خدمت به مردم ندارد بنابراین این مجلس است که می‌آید و مسیر را برای خدمت دولت آماده می‌کند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: شهیدان رحیمی هر دو عالم، مبلغ، هدایتگر مردم، مروج قرآن، مرزبان ولایت عصمت و طهارت، سیاست‌مدار و خدمتگذار مردم و سنگر نشین مجلس بودند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *