شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

تصمیم نابخردانه اتحادیه اروپا وجه بین المللی خود را خراب کرد/دشمنان با شبهه افکنی به دنبال کم رنگ کردن کارنامه دهه فجر هستند

حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر در گفتگو با پل نگار اظهار داشت:اقدامات موهن و هتاکانه نسبت اهانت به قرآن کریم نشان دهنده ضعف دشمن است .
وی بیان کرد:همه این اقدامات با شیطنت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و در این راستا از ابزار رسانه و جنگ نرم استفاده می کنند.

وی بیان کرد:پروژه اغتشاش و آشوب اخیر در کشور شکست خورد و این روزها از طریق فضای مجازی روی ذهن مردم دارند کار می کنند که کارنامه انقلاب را سیاه نشان دهند.

وی عنوان کرد:تصمیم نابخردانه اتحادیه اروپا با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست نهادهای تروریستی، وجه خود را خراب کرد چون سپاه یعنی حاج قاسم که در دنیا همچنان نام و آوازه آن مشهور است.

امام جمعه پلدختر تاکید کرد:اروپایی ها و آمریکایی ها تروریست واقعی هستند چون اینها داعش بوجود آوردند و از آن حمایت می کنند.

وی تصریح کرد:دشمنان شبهه افکنی از سال ۵۲ نسبت به هوای پاک کلید زدند بعد بدون توجه به جمعیت کشور و تعداد وسائط نقلیه و حلبی آباد آن زمان تهران فقط به جوسازی و شیطنت اقدام می کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *