سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲

۴۲درصد میزان تردد خودرویی نسبت به نوروز گذشته افزایش پیدا کرد

به گزارش پل نگار،سرهنگ احمد شیرانی اظهار با اشاره به  ۱۷ درصد افزایش تردد نسبت مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم اظهار داشت: میزان تردد خودرویی نسبت به نوروز ۱۴۰۰ افزایش ۴۲ درصدی داشته است.

وی از مردم و مسافران نوروزی خواست تا برنامه سفر خود را با شرایط ترافیکی تنظیم کرده و زمان سفر را به ساعات کم ترافیک منتقل کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا با اشاره به اینکه بیش از نیمی از تصادفات جاده‌ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی است، تاکید کرد: رانندگان استراحت در حین رانندگی طولانی را حتماً برای امنیت خود و خانواده در اولویت قرار دهند.

وی گفت: امروز -جمعه بیست‌وششم اسفندماه- درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اکنون ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل شهرستانک تا سه راهی دیزین و محدوده سیاه بیشه سنگین و تردد به کندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون ترافیک در محور هزار سنگین است، افزود: حد فاصل جنوب به شمال محدوده سه راهی لاسم تا آب اسک با بار ترافیکی سنگین مواجه هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا تصریح کرد: تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و بازگشت عادی و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: تمام محورهای شمالی بدون مداخلات جوی است و با آسمانی صاف تا نیمه ابری در این محورها مواجه هستیم.

شیرانی گفت: ترافیک در آزادراه کرج- قزوین حد فاصل مهر ویلا تا مهر شهر و محدوده گلشهر تا بهشت سکینه سنگین است. علاوه بر این، ترافیک در آزادراه تهران-قم در مسیر شمال به جنوب از میدان جهاد تا بهشت زهرا (س) نیز سنگین گزارش شده است.

وی از بارش برف و باران در محورهای استان آذربایجان شرقی و بارش باران در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: از رانندگان و مسافران می‌خواهیم در هنگام تردد از این جاده‌ها جوانب احتیاط مانند فاصله مطمئن را رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا با اشاره به محدودیت تردد با تغییر مسیر در محور قدیم خرم‌آباد-پلدختر، گفت: این محور تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد پل‌دختر و جاده خرم آباد کوه دشت انجام می‌شود.پلیس راه

 

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *