جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

امروز فرهنگ شهادت مطالبه عمومی شده است/دشمن در فضای مجازی به دنبال تجمیع نادان ها است

به گزارش پل نگار،سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان در یادواره سرداران و ۳۳۶شهید شهرستان پلدختر با اشاره به روایات و احادیث اظهار داشت:شهدا نزد خدا جایگاه رفیعی دارند و شهادت آنقدر باشکوه که حضرت علی ع می فرماید هزار شمشیر بخورم ولی در بستر نمیرم با اینکه امام المومنین ع است.

جهاد تبیین وظیفه تک تک افراد است/تحریف واقعیت و جنگ روانی توطئه دشمنان نظام است

وی بیان کرد:‌‌ امروز فرهنگ شهادت طلبی به عنوان یک مطالبه عمومی تبدیل شده و در مراسمات مختلف شهدا شاهد حضور نسل جوان به ویژه دهه هشتادی و نودی هستیم این هم به برکت همین شهدا است.

وی بیان کرد:شهید با ایمان و اعتقاد قلبی به خدا، اخلاص یعنی با پذیرفتن وجودی عظمت خدا و مجاهدت توانست به جایگاه رفیعی دست پیدا کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان با بیان اینکه شهادت اثر فردی و اجتماعی دارد افزود:شهادت باعث به کمال رساندن فرد می شود و پیر وجوان نمی شناسد و همچنان راه شهادت باز است.

کشکولی با اشاره به ولایتمداری مردم پلدختر عنوان کرد:شهرستان پلدختر با اینکه جنگ زده بود و۸۰ بار بمباران شده بود ولی تعدادی از همین بچه های پلدختر خانه بمباران شده خود و زن وبچه رها کردند و به جبهه آمدند.

وی تصریح کرد:شهید با جان و مالی که داشته در راه حق طلبی و دفاع از نوامیس در مقابل رژیم بعثی عراق رفته ایستاده و در اصل شهید مال ابنا بشر است به طوری که شهید امام حسین ع متعلق به بشریت و فقط مال مسلمانان نیست.

وی با اشاره به اینکه شهدا جز ارزش های جهانی است گفت:همیشه فرهنگ ایثار و شهادت زنده است که دارای اثر تربیتی که زندگی نامه و وصایای آنها چراغ راهنمای ادامه حیات هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان با بیان اینکه پیروزی مقاومت یعنی پیروزی خون بر شمشیر افزود: رزمندگان ما با شهادت خود این موازنه در سوریه، یمن، فلسطین و عراق به نفع مستضعفین با دست خالی برهم زدند.

وی ادامه داد:جبهه مقاومت در یمن، صهیونیستی ها، آمریکایی ها و سعودی ها را به ستوه آوردند و این اثر مقاومت در برابر باطل و پیروزی حق است.

وی افزود:برای رهایی از استعمار جهت مقابله با استکبار و هوای نفس، جهاد کبیر باید انجام شود و همچنان در جبهه حق ایستادگی کرد.

وی تاکید کرد:تاریخ ۴۴ ساله شکوهمند انقلاب اسلامی تحت تاثیر همین فرهنگ به بالندگی و رشد دست پیدا کرد و اگر نگاه کنید به راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال ۹۸ دشمن تمام تلاشش کرد که مردم در صحنه حاضر نشوند که نشد و در ۲۲بهمن امسال با رشد ۳۰ درصدی جمعیت شاهد عظمت انقلاب اسلامی ایران بودیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت تولید قدرت می کند گفت: دشمن وارد جنگ سخت با ایران نمی شود می داند ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس غیرت و شجاعت خود را برای دفاع از این آب و خاک به نمایش گذاشته است وامروز هم برای حفظ آرمان و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در میدان عمل هستند.

کشکولی به همسر، فرزند و و وابستگان شهدا نصیحت کرد و افزود:خانواده شهدا به تبعیت از راه شهید خود در مسیر هدایت فردی و اجتماعی گام بردارند و پایبند به آرمان های شهید و ولایت و رهبری باشند،بر اساس روایات شهید در آخرت ۷۰نفر از بستگان خود را شفاعت می کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان تصریح کرد:مردم شهید پرور با جان و دل فرهنگ شهادت را پذیرفتن و با توسل به شهدا تربیت یافته مکتب حسینی هستند و اگر ملتی علاقه مند به شهادت باشند این ملت متمدن و پیشرفته است.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمن بر علیه ملت ایران گفت:دشمن با جنگ روانی به دنبال تحریف در فضای واقعی ومجازی است، دشمن به دنبال تجمیع افراد نادان ها از طریق همین فضای مجازی بود و در اینستاگرام، تلگرام، واتساب دست به کار شدند و به دنبال تحریف انقلاب و مقایسه امام ره با رضا شاه شدند.

وی تصریح کرد: دشمن با تحریف ماهیت انقلاب به دنبال هویت زدایی وجابجایی حق وباطل بودند که حضرت آقا با عفو عمومی و جهاد تبیین که صورت گرفت این توطئه ها خنثی شدند.

وی یادآور شد: جهاد تبیین وظیفه سخنرانان و آموزش و پرورش نیست یک وظیفه همگانی با روشنگری و شجاعت حقایق بیان شود و اجازه ندهیم افراد ساده لوح و نادان در دام جنگ روانی دشمنان قرار بگیرند.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *