جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

یادواره ۳۳۶شهید پلدختر برگزار می شود

سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر در گفتگو با پل نگار با اشاره به اینکه اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط با شهدا در شهرستان پررنگ تر شده است اظهار داشت:یادآوری رشادت و ایثار رزمندگان و شهدایی که از سن نوجوانی و جوانی به جبهه اعزام شدند برای نسل جدید جهت هدایت در راه پیشرفت کشور تاثیر به سزایی دارد.

وی بیان کرد:در راستای اجرای برنامه های کنگره ۶۵۴۴شهید لرستان ،ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر برنامه های متنوع فرهنگی ،هنری،ورزشی و عمرانی زیادی با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی دولت انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با تبریک ۲۲اسفندماه روز شهید عنوان کرد:یادواره سردا:ران و۳۳۶شهید والا مقام شهرستان پلدختر در روز سه شنبه۲۳ اسفندماه با حضور و سخنرانی سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان و مداحی نبویان از مداحان کشوری در سالن ۹دی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر برگزار می شود از عموم مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا،ایثارگزان،جانبازان،بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس دعوت می کنیم در این محفل نورانی شرکت کنند.

کریمی فرد تاکید کرد:بزرگداشت و یادواره شهدا برای تربیت نسل‌های آینده است یادآور شد:ترویج مکتب شهادت در قالب یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *