جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

رسالت حوزه‌های علمیه اشاعه آموزه‌های دینی و انقلابی در جامعه است

به گزارش پل نگار،حجت الاسلام آروانی امام جمعه معمولان در نشست با مبلغان و فعالان دینی فرهنگی معمولان، در دفتر امام جمعه شهر معمولان اظهار داشت: رسالت حوزه‌های علمیه اشاعه آموزه‌های دینی و انقلابی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه  رسالت دیگر حوزه‌های علمیه تلاش مستمر و جهادی در راستای اهداف جهاد تبیین است بیان کرد: باید تلاش کنیم تا در مدارس علمیه مبلغانی مومن، متعهد و در طراز اهداف انقلاب اسلامی تربیت شوند.

امام جمعه معمولان تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا نوجوانان و جوانان مومن، ولایی و علاقمند به تحصیل در حوزه‌های علمیه جذب مدارس شوند.

آروانی گفت: حوزه‌های علمیه در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نقش مهمی دارند و نسبت به تحقق آن با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی متولی نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: امروز حوزه‌های علمیه و روحانیت شیعه در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی خود قرار دارند و باید تلاش کنند تا این رسالت مهم را به خوبی در جامعه انجام دهند.

امام جمعه معمولان خاطر نشان کرد: تبلیغ مستمر و هدفمند برای جذب جوانان مومن، ولایی، انقلابی و علاقمند به تحصیل علوم دینی در حوزه‌ها شد.

وی یادآور شد:باید با تبلیغات مستمر و هدفمند در راستای پذیرش حداکثری افراد مومن، نخبه و توانمند به حوزه‌های علمیه گام برداریم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *