شنبه , آبان ۵ ۱۴۰۳

جشن غدیر به صورت باشکوه در پلدختر برگزار می شود

به گزارش پل نگار سرهنگ حسن آقا خوشبختی در جلسه شورای اداری پلدختر که با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی جشن های دهه امامت و ولایت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به انتخابات پیش رو،اظهار داشت:وظیفه همه ما است که چهار راهبرد و مولفه مقام معظم رهبری از جمله مشارکت،رقابت،سلامت و امنیترا در شهرستان پلدختر تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پلدختر در انتخابات های گذشته همواره یکی از شهرستان هایی است که بالاترین میزان مشارکت را داشته است افزود:باید سطح توان کارمان را افزایش داده تا دوباره طلایه داری در میزان مشارکت در سطح کشور را داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به اینکه همه ما باید فریضه جهاد تبیین که یکی از تاکیدات مدنظر مقام معظم رهبری است را در انتخابات پیش رو داشته باشیم،عنوان کرد:اختلافات جزئی سیاسی که در شهرستان وجود دارد در انتخابات ریاست جمهوری کنار گذاشته شود و همه دست به دست هم برای باشکوه برگزار شدن انتخابات تلاش کنیم.

وی بیان کرد:سپاه برای برگزاری باشکوه انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای نشست های بصیرتی با حضور هادیان سیاسی برگزار می کند.

خوشبختی با اشاره به ضرورت برگزاری جشن های عید غدیر گفت:جا دارد در برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت در شهرستانی که به صورت کامل شیعه علی ابن ابی طالب (ع)است پای کار باشیم.

وی بر برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت در یک مکان عمومی مناسب خانواده ها تاکید و تصریح کرد:غرفه های مختلف برای خدمات دهی و پذیرایی از مردم در محل برگزاری جشن راه ولایت و امامت راه اندازی شود.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه رسانه ها تبلیغات خوبی برای برگزاری جشن غدیر انجام دهند،خاطر نشان کرد:ادارات شهرستان پای کار باشند تا جشن غدیر به نحو احسن و با حضور باشکوه مردم برگزار شود.

وی افزود:باید از ظرفیت جشن غدیر برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه باید پای درد و دل مردم بنشینیم، عنوان کرد:جشن غدیر فرصتی برای آشتی با مردم است تا نسبت به انقلاب اسلامی دلگرم شوند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

مسائل ومشکلات پلدختر به جد پیگیر حل آنها هستیم

به گزارش پل نگار،ابوطالب شفقت ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر، اظهار داشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *