جمعه , مهر ۲۷ ۱۴۰۳

برنامه های جشن غدیر به صورت باشکوه در پلدختر برگزار می شود

،احسان علی پوری در جلسه شورای اداری پلدختر که با محوریت هماهنگی جشن های دهه ولایت و امامت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه اگر واقعه غدیر توسعه و تبیین پیدا می کرد شکاف بین مسلمانان پیش نمی آمد اظهار داشت:غدیر زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) و نماد همبستگی،اتحاد و برادری مسلمانان است.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری مراسمات عید غدیر در شهرستان استفاده شود افزود:هر کاری را می توانید برای عید غدیر انجام دهید و برای برگزاری باشکوه این جشن کوتاهی نکنید.

سرپرست فرمانداری پلدختر با بیان اینکه حضرت علی (ع)از هر نظر برای ما الگوست و ورزشکاران ما در میادین ورزشی به حضرت علی (ع)اقتدا و مدال دریافت می کنند،عنوان کرد:روش حکومت داری، حفظ بیت المال، احترام به خانواده،امانتداری و وفاداری از ویژگی های حضرت علی(ع)است که باید آن را الگوی خودمان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما بدهکار حضرت علی (ع)هستیم وباید برای برگزاری جشن های غدیر سنگ تمام بگذاریم بیان کرد:همه ادارات باید برای اجرای جشن های غدیر پای کار باشند و تلاش خود را به کار گیرند تا این برنامه ها به نحو احسن برگزار شود.

علیپوری گفت:پلیس راهور و نیروی انتظامی برنامه ریزی لازم را داشته تا مشکل ترافیکی و امنیتی در اجرای برنامه نداشته باشیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

مسائل ومشکلات پلدختر به جد پیگیر حل آنها هستیم

به گزارش پل نگار،ابوطالب شفقت ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر، اظهار داشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *