یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳

فوت ۱۱۴بیمار کرونایی در پلدختر/هیئات عزاداری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسم برگزار کنند

حسن رضائیان در گفتگو پل نگار،با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان پلدختر اظهار داشت:با شیوع کرونا دلتا سویه که قدرت سرایت پذیری بیشتری دارد به تبع تعداد مراجعات هم به مراکز درمانی و بیمارستانی افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال حاضر  ۵۰ بیمار کرونایی‌ در بیمارستان امام ره پلدختر بستری هستند افزود:متاسفانه همچنان آمار مبتلایان روند افزایشی دارد و با توجه به امکانات موجود شهرستان با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم.

رضائیان  با اشاره به اینکه  از ابتدا شیوع کرونا تاکنون تست حدود ۷۸۰۰ نفر مثبت بوده است گفت: متاسفانه تا کنون تعداد ۱۱۴ بیمار کرونایی در پلدختر فوت شدند و نیاز هست مردم بیشتر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت کنند و حتما ماسک بزنند.

وی با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع )یادآور شد:طی جلساتی گه با مسئولان هیات های مذهبی و ادارات متولی داشته ایم حتما در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسمات عزاداری بایستی برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان امام (ره) به عنوان تنها مرکز درمانی بیمارستان شهرستان در حال آماده باش هست و بیشتر بخش های بستری آن به بستری بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *