جمعه , مهر ۲۷ ۱۴۰۳

ساماندهی دیوار سنگی شهر سراب حمام از سر گرفته می شود

نادیا امرایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پل نگار،با بیان اینکه ساماندهی دیوار سنگی شهر سراب حمام از سر گرفته می شود،اظهار داشت:مناقصه دیواره سنگی شهر سراب حمام برگزار، پیمانکار مشخص و طی روزهای آینده تجهیز کارگاه کرده و شروع به کار می کند.

وی با بیان اینکه دیوار سنگی شهر سراب حمام به طول ۱۵۰۰متر و در دوفاز ۷۵۰متری  پیش بینی شده که عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شد،افزود:سال گذشته یک میلیارد تومان برای اجرای این کانال مصوب شد که ۳۰۰میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرد و ۵۰متر آن با این اعتبار اجرا شد.

سرپرست شهرداری سراب حمام عنوان کرد:۷۵۰متر از کانال شهر سراب حمام در حوزه آب منطقه ای و ۷۵۰متر در حوزه جهاد کشاورزی است و در ارتفاع دو متر و عرض هفت متر اجرا می شود که برای اجرای کامل آن به ۴۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد:سرعت اجرای پروژه کانال سنگی شهر سراب حمام منوط به تخصیص اعتبار است هر چه اعتبار بیشتر باشد ما می توانیم در روند اجرای آن تسریع کنیم.

امرایی با اشاره به آبگرفتگی شهر سراب حمام در آخرین بارندگی امسال و خسارت به مردم ،گفت:شهر سراب حمام یکی از کانون های سالک در شهرستان پلدختر است و باید برای جلوگیری از بروز مشکل بهداشتی برای مردم اجرای کانال این شهر تسریع شود.

انتهای خبر/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

برنامه های جشن غدیر به صورت باشکوه در پلدختر برگزار می شود

،احسان علی پوری در جلسه شورای اداری پلدختر که با محوریت هماهنگی جشن های دهه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *