چهارشنبه , اردیبهشت ۱۲ ۱۴۰۳

فرماندار پلدختر تعیین تکلیف شود

به گزارش پل نگارحجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار کرد: با توجه به این که فرمانداری پلدختر حدود ۲ ماه است که با سرپرستی اداره می شود لازم است استاندار انقلابی لرستان هر چه سریعتردر مورد  انتصاب فرماندار تصمیم گرفته و شهرستان را بیش از این معطل نکند.

وی افزود: سرپرست فرمانداری پلدختر که در حال حاضر با حفظ سمت به عنوان معاون استاندارلرستان نیز می باشد، در زمان برگزاری انتخابات در این شهرستان کاربردداشت اما در پسا انتخابات با توجه به مشغله و حضور وی در مرکز استان کمتر به امور مربوطه در شهرستان پرداخته می شود.

امام جمعه پلدختر گفت: این شهرستان برای پیشبرد اهداف دولت و پیگیری مشکلات نیازمند وجود فرماندار است و حق مردم نیست که به دلیل تاخیر در انتصاب با مشکلات مواجه شوند.

وی افزود:بنابر این با توجه به اهمیت موضوع استاندار لرستان جهت خدمت و رسیدگی بیشتر به مردم در انتصاب فرماندار پلدخترتسریع به عمل آورد تا با تعیین تکلیف فرماندار نیز هر چه سریع تر در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد.

حجت الاسلام موسوی به ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآورشد:این روز یادآور دلاوری های شهدای گرانقدر ارتش همچون صیادشیرازی و فرماندهان شجاع آن می باشد.

وی با بیان این که شخصیت های بزرگی از ارتش در راه دفاع از میهن جان خود را فدا کردند، افزود: ارتش در جنگ تحمیلی همپای سپاه حماسه آفرید سپهبد شهید صیاد شیرازی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازوان جنگ بودند وصیاد شیرازی شهید عزیزی است که ارتش را در جنگ به طور کامل نمایان کرد.

امام جمعه پلدختر باگرامیداشت و تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : ارتش کلمه طیبه و انقلابی و امروز این نیروی مسلح متعهد به اسلام و مطیع ولایت و در خدمت مردم است.

وی افزود: ارتش مایه افتخار،  اقتدار و عظمت ملت و یکی از بازوان قدرتمند جمهوری اسلامی می باشد و امروز ارتش ، سپاه و بسیج و همه نیروهای مسلح در آماده باش کامل قراردارند تا به هرگونه تهدید دشمنان پاسخ دهند.

وی به تاسیس بنیاد مسکن بعد از پیرزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:این نهاد یادگار امام راحل است که  خدمات ارزشمندی ارائه کرده که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که بنیاد مسکن برای ساخت خانه نیازمندان پیشگام است، یادآورشد: این نهاد در پلدختر تا کنون ۹۰ درصد سند روستایی صادر کرده و در جدول گذاری خدمات خوبی ارائه کرده است.

امام جمعه پلدختر برضرورت صیانت از منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: مردم عزیز در این ایام که خدا تفضل نموده طبیعت فوق العاده همیار طبیعت باشید و در نگهداری درختان و جنگل ها اهتمام جدی داشته و به طبیعت ضربه و آسیب وارد نکنند و  و در حفظ محیط زیست کوشا باشند.

حجت الاسلام موسوی به جنایت های رژیم کودک کش ، غاصب ، جنایتکار و وحشی صهیونیستی در غزه  اشاره کرد و یادآورشد: مساله غزه همچنان در صدر اخبار جهانی اسلام است و اولویت نخست و مهم دنیای اسلام غزه می باشد و تا نابودی غده سرطانی فراموش نخواهدشد.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین است ، افزود:غزه و مقاومت بیدار است و ومقاومت غزه به برکت انقلاب اسلامی است و پیروزی آنان طبق وعده الهی نزدیک و دشمن صهیونیستی نابودشدنی است.

امام جمعه پلدختر با تسلیت به اسماعیل هنیه به دلیل شهادت سه فرزند و سه نوه وی گفت: روز گذشته در حمله تروریستی رژیم اشغالگرقدس فرزندان  و نوه های اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند که نشان از عمق فداکاری و پیروزی جبهه مقاومت دارد.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بیش از ۱۷هزار نفر از جمعیت پلدختر تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش پل نگار،علی نصیری اظهار داشت با همکاری موسسه های خیریه ی دارای تفاهمنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *