یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳

استقبال ایرانی ها از کرونای انگلیسی با توصیه رئیس جمهور؟!/لرستان تمام قد قرمز کرونایی شد

به گزارش پل نگار،براساس آخرین آماری که از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام شده ۲۷۳ هزار و ۴۰۳ نمونه برای انجام آزمایش ارسال شده که از این تعداد به ۲۶۸ هزار و ۷۹۷ مورد پاسخ داده شده است.

«کرونا» همچنان در لرستان می‌تازد و روزانه افراد زیادی را درگیر می‌کند به طوری که روزانه به طور میانگین ۱۰۰۰ نفر به این ویروس مبتلا می‌شوند و چندین نفر نیز جان خود را از دست می‌دهند.

همچنین بنا بر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا تمامی شهرهای لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و این زنگ خطری است تا مردم بیش از پیش نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی توجه داشته باشند.

براساس آخرین آمار در مجموع ۸۱ هزار و ۷۲۶ لرستانی به کرونا مبتلا شده‌اند و  هزار و ۴۲۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند؛ هم اکنون نیز ۶۲۰ نفر با شرایط مثبت و مشکوک در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

طی روزهای گذشته خرم‌آباد، الیگودرز، بروجرد، دلفان، سلسله و ازنا در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند اما امروز اعلام شد که شهرهای دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی نیز به جمع شهرهای با وضعیت قرمز پیوسته‌اند.

حالا باید مردم که در به هشدارهای وزیر بهداشت توجه نکرده و به توصیه های روحانی رئیس جمهور برای سفر رفتن به تعطیلات نوروز عمل کردند بایستی منتظر اتفاقات تلخی در زمینه شیب تند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی ها در کشور و لرستان داشته باشیم.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *