شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳

تعطیلی دو هفته ای مشاغل گروه ۲،  سه و چهار در پلدختر/ابتلای روزانه ۱۰۰نفر پلدختری به کرونا

به گزارش پل نگار،علی صفدر سیاوشی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر در گفتگو با خبرنگار پل نگار، با ابراز نگرانی از روند شیوع صعودی ابتلا به کرونا در این منطقه اظهار داشت:به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برپایی مراسمات عزا و عروسی ها شاهد روند صعودی مبتلا هستیم.

وی با بیان اینکه این شهرستان با توجه به دید و بازدید، دورهمی و سفرهای تعطیلات نوروزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است افزود:تعداد مبتلایان به کرونا در پلدختر افزایش یافته است و از مجموع ۳۵۰ تا ۴۰۰ نمونه  تست مخاطی روزانه، بیش از ۱۰۰ مورد در این شهرستان مثبت است.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر ادامه داد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان این شهرستان نیز در حال افزایش است و هم اکنون بخش دوم بستری کرونایی ها در بیمارستان امام ره در حال آماده سازی داریم.

وی بیان کرد: با توجه به کمبود امکانات دارویی و تجهیزات بیمارستان پلدختر در صورت ادامه این روند احتمال محدودیت تخت و تجهیزات  وجود دارد.

سیاوشی با اشاره به اینکه  تالارهای پذیرایی شهرستان پلدختر بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا تعطیل شده است ادامه داد:اما مردم عروسی ها را در منازل برگزار می‌کنند که این اقدام به طور قطع سلامت شرکت‌کنندگان در مراسم را به مخاطره می‌اندازد و کار بسیار خطرناکی است.

وی گفت: با توجه به شرایط حاد ایجاد شده و وضعیت بحرانی شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا، راه‌های منتهی به آرامستان ها مسدود و مشاغل گروه ۲،  سه و چهار به مدت ۲ هفته تعطیل هستند.

سیاوشی یادآور شد: از مردم انتظار می‌رود پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها را با جدیت رعایت و از حضور در مراسم  عروسی، عزا و دورهمی ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *