جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

رکورد زنی ثبت نامی ۳۴۱ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی بخش معمولان

سید حبیب الله موسوی بخشدار معمولان در گفتگو با پل نگار اظهار داشت: از ۳۴۱ داوطلب ثبت نام شده ۲۹۸ نفر مرد معادل ۸۶٪ و ۴۳ نفر زن معادل ۱۴٪ برای تصدی ۲۰۳ کرسی شوراهای اسلامی بخش معمولان بعد از تائید صلاحیت رقابت می کنند.

➖ایشان ادامه داد؛ در این دوره با توجه به پیش بینی ارتقاء بخش معمولان به شهرستان و ایجاد دو بخشداری جدید در ماه های آینده،روستاهای واجد شرایط را ۲۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش دادیم.
با توجه به اینکه بخش معمولان سیل زده و پیش بینی می شد مشارکت داوطلبین کاهش یابد ولی با مدیریت و تلاش های صورت گرفته با مشارکت ۹۰ درصدی داوطلبین از نظر دوره قبلی و روستاهای واجد شرایط مواجه ، بطوریکه تا ساعت ۲۴ آخرین وقت قانونی شاهدحضور داوطلبین در محل بخشداری بودیم و این یک رکورد بی سابقه می باشد .
بخشدار معمولان در ادامه این گفتگو عنوان کرد از ۶۷ روستای واجد شرایط در دوره کنونی ۶۰ روستا حد نصاب لازم جهت برگزاری انتخابات کسب کردند.

➖ایشان در ادامه گفتگو عنوان کردند به یاری خداوند و همکاری عوامل اجرایی و نظارت در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتخاباتی سالم ، پر شور و در خور و شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگوارمان برگزار کنیم.

➖سید حبیب الله موسوی گفت؛ کار بررسی صلاحیت داوطلبین برابر برنامه زمان بندی و بر اساس قانون از فردا در هیات اجرایی شروع می شود.

➖بخشدار معمولان در پایان از همراهی مردم عزیز و خوب روستاهای بخش معمولان ، همکاران پرتلاش ، عوامل اداری و IT ثبت نام , اعضای محترم هیات اجرایی و نظارت بخش و داوطلبین تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *