جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای شوراها ششم اردیبهشت اعلام می شود/تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی بر خلاف قانون است

“#جلال_گراوند”  در گفت و گو با خبرنگار  پل نگار با تاکید بر اینکه کاندیداهای شوراهای اسلامی بایستی از قانون تمکین کنند اظهار داشت:نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید پیش از موعد قانون اقدام به تبلیغات انتخاباتی کنند.

وی بیان کرد: برخی داوطلبان  در فضای مجازی به اشکال مختلف اعم از انفرادی و گروهی اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده اند که این امر برخلاف قانون است.

وی تاکید کرد:هرگونه تبلیغات زود هنگام از سوی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به هر نحوی، جزو تخلفات انتخاباتی محسوب می شود .

گراوند ادامه داد:این گونه تخلفات و می تواند در تایید یا رد صلاحیت نامزدها تاثیر گذار است و  فردی که می خواهد به عنوان عضو شورای اسلامی شهر یا روستا در چارچوب قوانین و مقررات به مردم خدمت کند، ابتدا باید خود، عامل به قانون باشد.

مسئول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پلدختر عنوان کرد:تعیین صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر براساس قانون و استعلامات چهارگانه است،

وی گفت:هیچ گونه سلایق سیاسی در آن دخالت ندارد و نتایج بررسی ها در هیات نظارت شهرستان پلدختر دوشنبه ششم اردیبهشت اعلام می شود.

وی تصریح کرد:ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

گراوند یادآور شد: هیات نظارت بر انتخابات، تبلیغات غیرقانونی و زودهنگام داوطلبان را مورد توجه قرار می دهد و صلاحیت این افراد را با دقت بیشتری بررسی خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به شیوع بیماری کرونا انتظار داریم نامزدهای انتخاباتی از ورود به درب منازل مردم جهت تبلیغ مراجعه نکنند.

انتهای پیام/

 

 

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *