شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳

بی اعتنایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به سلامت قلب مردم پلدختر! / روابط عمومی شبکه بهداشت پلدختر به جاده خاکی زد؟!

به گزارش پل نگار، امروز با توجه به حساسیت های بهداشتی،  درمانی و وضعیت قرمز کرونا در شهرستان پلدختر جلسه ای با حضور مسئولان شهرستانی و دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان و سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در شبکه بهداشت ودرمان پلدختر برگزار شد.
این در حالی در چنین جلسات که با محوریت کرونا برگزار می شود اصحاب رسانه به عنوان خط مقدم اطلاع رسانی در جلسه حضور پیدا می کنند ولی روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پلدختر در اقدامی قابل تامل و سوال برانگیز در پاسخ به تلفن های خبرنگاران برای حضور در جلسه می گوید جلسه داخلی هست و نیاز به حضور خبرنگاران نیست، به نظر می رسد دانشگاه علوم پزشکی لرستان همانطور که در مرکز استان برنامه منظمی برای جلسات ودعوت خبرنگاران دارد در شهرستان هایی همچون پلدختر فکری به حال اوضاع بیمار روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.
اولا این جلسه داخلی نبوده و جنبه عمومی داشته چون از هر لباسی و سمتی در آن حضور داشته است.
دوما وقتی جلسه ای یک خبرنگار در آن حضور پیدا می کند دیگر جنبه محرمانه، دورهمی ندارد و رسمی است  قابلیت اطلاع رسانی دارد.
سوما حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار در جلسه دلایل آشکاری بر رسمی بودن و شهرستانی بودن جلسه کرونا هست.
چهارما:نبود برنامه ریزی مناسب برای برگزاری جلسه باعث شد که در این جلسه کرونا، موضوعات طرح مهم شهید حاج قاسم سلیمانی بدون حضور متولیان امر بررسی نشود.
امیدواریم در دولت تحول آیت الله رئیسی شاهد اتفاقات خوب مدیریتی در سطح ملی، استانی و شهرستانی باشیم تا شاهد رخ دادن این مسائل نباشیم که مردم از رسیدن به پاسخ های خود در قبال مطالبات درمانی و بهداشتی خود از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان اینقدر گرفتار بی تدبیری نباشیم.
انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *