جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

۷۵ هزار بیمار کرونایی در «طرح شهید سلیمانی» شناسایی شدند

به گزارش  پل نگارمریم کوشکی با اشاره به اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: این طرح در بخش های رهگیری، مراقبت در منزل، نظارتی و حمایتی است که در بخش رهگیری، هزار و ۲۷ تیم مشارکت دارند و در این مرحله ۲۹ هزار و ۵۲۰ تست کرونا انجام شده است.

وی با اشاره به بخش مراقبت در منزل، افزود: ۱۴۳ تیم در این بخش از طرح حضور دارند و در این مرحله از طرح شهید سلیمانی تعداد افراد مراقبت شده در منزل ۶۱ هزار و ۲۲۲ نفر بوده اند، همچنین تست انجام شده هفت هزار و ۶۲۹ مورد بوده که دو هزار و ۵۹۸ نفر به بیمارستان ارجاع داده شده اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان عنوان کرد: در مجموع در طرح شهید سلیمانی ۲۳۷ هزار و ۱۲۹ نمونه گیری انجام شده و تعداد بیماران شناسایی شده ۷۵ هزار و ۷۷۱ نفر بوده است.

کوشکی با اشاره به بخش نظارتی اجرای این طرح گفت: ۲۳۰ تیم در طرح نظارتی مشارکت کرده اند که تعداد کل بازرسی های انجام شده ۲۲۹ هزار و ۲۸۲ مورد بوده و از این تعداد ۲۰ هزار و ۲۵۸ مورد اخطار صادر شده و هزار و ۵۲۷ واحد که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند، پلمب شده اند.

وی بیان کرد: در بخش حمایتی این طرح، ۶۹ هزار و ۶۷۶ خانوار آسیب دیده از کرونا از بسته های معیشتی بهره مند شدند که این کار توسط ۴۲۲ تیم انجام شده است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *