یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳

وجود ۲۵۰هزار نفر در مناطق آسیب دیده لرستان

به گزارش  پل نگارحجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در دیدار با معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی، رسالت انبیاء است و این رسالت در امر تبیین، تبلیغ و در شکل و شیوه تبلیغ، پاسخ به شبهات از مهمترین اقدامات تبلیغات اسلامی است و این سازمان در برگزاری برنامه های مذهبی و… نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان ۴۸ منطقه آسیب پذیر وجود دارد، افزود: ۲۵۰ هزار نفر در این مناطق آسیب پذیر زندگی می کنند که ارائه خدمات فرهنگی در این مناطق ضروری است اما باید توجه داشت که یک نسخه واحد دیدن برای همه مناطق، راهکار مناسبی نیست و آسیب زا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در بحث تبلیغی نیازمند توجه خاصی هستیم، زیر ساخت فرهنگی و اجتماعی در استان لرستان ضعیف است و توسعه متوازن در همه امور اقتصادی، فرهنگی و سایر امور باید در همه جا دیده شود.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: امسال در ۱۱ محله مرکز استان برنامه هایی در ایام غدیر برگزار شد و چهار هزار نفر از این برنامه های دینی، مذهبی و فرهنگی بهره مند شدند و اگر سازمان تبلیغات در این برنامه ها قوی ورود پیدا کند، می تواند اثرات بسیار بالایی داشته باشد.

وی بیان کرد: برای اجرای برنامه های موثر و ارزشمند باید همه جوانب را در نظر گرفت و زمینه اجرایی آن را فراهم کرد تا از این اتاق فکر، به خوبی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خوشبختانه رویش های انقلاب در استان ما فراوان است، نیروی انسانی خوش فکر و سالم در مرکز استان و شهرهای استان آماده ارائه خدمات بوده و باید تلاش کرد تا اقدامات فرهنگی ما بر تهاجم فرهنگی دشمن غلبه کند که در این راستا باید در مباحث تبلیغی و تعلیم و تربیت اقداماتی صورت گیرد.

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: نظام ما انقلابی دینی است و این دینی ماندن و اهدافش به اقدامات انجام شده بستگی دارد و اگر این انقلاب از مردم و دین فاصله گیرد در واقع از اهداف تعریف شده فاصله گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه لازم است به استان هایی مانند لرستان توجه ویژه ای شود، اظهار داشت: در مباحث فرهنگی، دینی و موضوع اعتباری این استان ویژه دیده شود چرا که این مناطق آسیب پذیر استان وضعیت نامطلوبی دارند و باید کمک کرد تا مسائل و مشکلات در این مناطق برطرف گردد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: زمینه برای کارهای تبلیغی و دینی در استان فراهم است و مردم این استان تعصب خاصی به نظام و رهبری دارند به طوری که در جنگ تحمیلی با تقدیم ۶۳۰۰ شهید وفاداری خود را به انقلاب نشان داده اند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *