یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳

‍ تشکیل داعش برای ترویج مسئله شهادت کاذب بود/برجام و سند ۲۰۳۰ نمونه های بارز انحراف از فرهنگ بسیج است

به گزارش  پل نگار،حجت الاسلام حسن رضایی امام جمعه معمولان در یادواره شهدای این شهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت:اگر شهدا خون وجان نمی دادند امروز امنیت نداشتیم و نمی توانستیم زندگی کنیم.

وی افزود:نسل جوان فضای پرالتهاب ۸سال دفاع مقدس ندیده اند و فقط در رسانه و فضای مجازی تصاویری را مشاهده می کردند پس لازمه که این فرهنگ در بین عموم تبیین و ترویج پیدا کند .

رضایی عنوان کرد:رزمندگان با تبعیت از فرامین رهبری و اعتقاد راسخی که داشتند توانستند هیمنه استکبار را بشکند و ایالات متحده را متفرق کند.

امام جمعه معمولان گفت:آمریکا، شوروی سابق با جنگ نرم شکست داد ولی ایران در ادامه دفاع مقدس با برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی توانست مقابل دشمنان نظام در این توطئه جدید بایستد.

وی تصریح کرد:تشکیل داعش نقشه دشمن برای القای کم رنگ کردن همین ارزش شهادت است و آنها با جنایات متعددی شهادت کذب را به دنیا نشان دادند.

رضایی با اشاره به اینکه مسئولان از امیال خود به مانند شهدا که جان دادند، بگذرند افزود:انتقال پیام شهدا هدف اصلی یادواره های شهدا است و نسل جوان ما هم بایستی در ادامه راه شهدا قدم برداریم.

امام جمعه معمولان ادامه داد:شهدای حججی تربیت یافته یادواره شهدا و مکتب حسینی بود که به دنیا نشان داد برای زنده نگه داشتن خود به داعش التماس یا درخواستی نکرد.

وی تصریح کرد:بسیجی تاریخ مصرف ندارد، تا زمانی که مکتب حسینی داریم بسیجی زنده است در برجام آمریکا گستاخ شد و اروپایی ها پر رو شدند به خاطر این بود از تفکر بسیجی منحرف شدیم و به غرب نگاه کردیم.

وی ادامه داد:عقب نشینی از فرهنگ بسیجی وشهادت منجر به انحراف و بوجود آمدن نفوذی ها در بدنه نظام شد پس ما در ترویج این فرهنگ بایستی از برنامه های یادواره شهدا،فضای مجازی، رسانه ها و برنامه های فرهنگی هنری استفاده کنیم.

رضایی ادامه داد:خانواده عامل بی بندو بار و شهید فهمیده را جنگ طلب در سند ۲۰۳۰ معرفی کردند این اقدام که می خواست در کشور اجرا شود بیشتر از روی جهل یا تفکر لیبرال برخی مسئولان بود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *