جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳

نمایشگاه های بسیج طرح اسوه در پلدختر افتتاح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان پلدختر عملکرد یکساله خود را در قالب طرح اسوه به معرض نمایش عموم قرار دادند.

سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر در گفتگو با پل نگار با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج در قالب طرح اسوه در شهرستان اظهار داشت:برپایی نمایشگاههای طرح اسوه در شهرستان پلدختر از امروز پنجشنبه ۲۶ لغایت ۲۸خردادماه به مدت سه روز در شهرستان پلدختر برگزار شد.

وی بیان کرد:این نمایشگاه در قالب ۱۰۷غرفه توانمندی ها و دستاوردهای بسیج را در موضوعات مختلف که مربوط به عملکرد یکساله پایگاه های مقاومت بسیج در سال ۱۴۰۰می باشد به معرض نمایش می گذارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر تصریح کرد:صنایع دستی ،اشتغالزایی ،خدمات رسانی به محرومان،مقابله با کرونا،طرح شهید بهنام،سازندگی،فرهنگی هنری،صالحین،مجازی،اجتماعی،ورزشی،علمی پژوهشی از جمله دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان پلدختر که آماده بازدید می باشد.

کریمی فرد،ارزیابی عملکرد یکساله پایگاههای بسیج ، ایجاد شور و نشاط و رقابت سالم در بین بسیجیان،انگیزه دهی به بسیجیان برای برنامه ریزی جهت نشلن دادن عملکرد بهتر در سال جدید کاری را از مهمترین اهداف برپایی نمایشگاههای طرح اسوه برشمرد.

وی ادامه داد:در پایان این طرح با ارزیابی کارشناسان پایگاه های بسیج در سطح شهرستانی رتبه بندی و پایگاهبرتر را براساس شاخص ها بعنوان اسوه مرحله استانی معرفی می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یادآور شد:بسیج در عرصه فرهنگ به عنوان طلایه دار رسالت خطیری در انتقال پیام انقلاب به اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان دارد.

وی تصریح کرد:عموم مردم به ویژه خانواده های بسیجیان دعوت می کنیم برای دیدن این نمایشگاه ها در شهر پلدختر به مسجد حضرت امیر المومنیم واقع در میدان جهاد،نگار خانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *